@Kick_Ass Uwaga na landrynę! Auto skręcone lekko o 500tys. km. * przebieg DE 2014 - 471tys. km * Przebieg DE 2015 - 188tys. km * przebieg PL 2016 w pl 100tys. km * przebieg w ogłoszeniu 160tys. km
@Kick_Ass a ja uważam, że w samochodach 12 letnich i starszych nie ma co patrzeć ne stan licznika tylko na stan samochodu - tak jak w przypadku motocykli i ciągników rolniczych. Silnik można zarżnąć również przy 100tys km. Nie mówiąc o sprzęgle czy zawieszeniu. Karoseria zardzewieje tak samo szybko, jak samochód stoi 15 lat przed blokiem jak przy robieniu setek tysięcy na autostradzie. A może się okazać, że ten z 500tys
@krzysko: ale czemu ja robie srednio max 5, 6 tysiecy rocznie mam autko juz 7 rok sprowadzony i moge go udowodnic w stacji diagostycznej bo tam co roku jest przebieg zapisywany przez 7 lat zrobilem okolo 37 tysiecy
@commonsense no ale jednoczesnie sprzedający nie musi być swiadom , turas odwinął w de ,potem janusz w pl i teraz masz, rodzynek z niskim przebiegiem, a tam 500 tysi na szafie xD
Widać po zużyciu środka, że auto ma nieprecyzyjnie wpisany przebieg. Auto klasy premium po 160k km powinno nie mieć w zasadzie żadnych śladów zużycia. Tutaj mamy tak wysiedziane siedzenia że masakra. Mam koreańca od nowości, 130kkm, w zasadzie poza gałką zmiany biegów brak śladów zużycia. Ludzie, myślcie!
@kolejny_wolny_nick: Nie ma reguły czy zwykłe auto, czy mityczne "premium". W zależności od anatomii ręki lub nawyków kierowcy dany element może wykazywać większe lub mniejsze zużycie. Mój pojazd od nowości przy przebiegu nieco poniżej 100k km wykazywał już lekkie przetarcia na gałce i na kierownicy. Mój szef - stolarz z zamiłowania, nie ma kawałka kciuka i u niego po 10 k km kierownica była tak powycierana, że
W żadnym momencie nie bronię handlarzy i innych cwaniaków sprzedających powypadkowe / kręcone auta. Ale na boga, kupujecie 15 letnie BMW w kombi z 3 litrowym silnikiem i z LPG i wierzycie, że zrobiło przez ten czas tylko 160k kilometrów? No szanujmy się.
MOŻE mógłbym uwierzyć gdyby to był smart lub inne Citigo co to zamiast komunikacji miejskiej w centrum służyło ale nie taki samochód.
Zaczynając od nierealnych wymagań, gdy każdy chce kupować 20 letnie auto z przebiegiem 180 tyś, tym samym nakręcając handlarzy do działań
@ATAT-2: dlaczego nierealnych? Przecież jest wpisane 180 tys. w polu przebieg, to taki ma być. Nie można tego usprawiedliwiać dlatego że klient by chciał taki samochód.
@ATAT-2: No i co ty tu próbujesz w ogóle udowodnić. To, że ludzie chcą kupić jak najtaniej to całkowicie naturalne. Problemem są tylko i wyłącznie ci oszuści handlarze, którzy napędzali tą chorą patologię przez lata, dlatego rynek teraz wygląda jak wygląda. Dopiero teraz coś się zaczęło ruszać i wprowadzili jakieś prawa, które to trochę regulują i wprowadzają odpowiedzialność, ale jak widać po polskim rynku aut używanych, zostało to zrealizowane dużo
Wejdźcie sobie na otomoto i wyfiltrujcie - rok produkcji max 2005, BMW Seria 5. przecież to są same szroty, jest nawet rodzynek - 2004 rok, 139 tysięcy przebiegu i w dieslu. oczywiście igła.
ludzie chyba zapominają, że te samochody, jak były nowe, kosztowały - zależnie od konfiguracji wyposażenia - do 300k. kupując BMW, jeśli chcesz kupić coś porządnego, nawet 15-letnie BMW serii 5, ale nie cofane, bezwypadkowe i zadbane - będzie Cię
BMW powinno się zainteresować jakością swoich samochodów. Przebieg 160 tys. km a: - siedzenia wytarte i zużyte jakby auto miało z 500 tys. km przebiegu - spasowanie zderzaka tragedia, dość że odstaje, to jeszcze przesunięty w głąb auta, jakby było powypadkowe i za słabo naciągnięte - kierownica wyślizgana na błysk, a przecież auto prawie nowe Takie 15letnie dzieło sztuki za jedyne 26999zł, może dlatego tak tanio, że byle naprawa może kosztować 5-6tys.
Komentarze (252)
najlepsze
* przebieg DE 2014 - 471tys. km
* Przebieg DE 2015 - 188tys. km
* przebieg PL 2016 w pl 100tys. km
* przebieg w ogłoszeniu 160tys. km
Komentarz usunięty przez moderatora
@kolejny_wolny_nick: Nie ma reguły czy zwykłe auto, czy mityczne "premium". W zależności od anatomii ręki lub nawyków kierowcy dany element może wykazywać większe lub mniejsze zużycie. Mój pojazd od nowości przy przebiegu nieco poniżej 100k km wykazywał już lekkie przetarcia na gałce i na kierownicy. Mój szef - stolarz z zamiłowania, nie ma kawałka kciuka i u niego po 10 k km kierownica była tak powycierana, że
Ale na boga, kupujecie 15 letnie BMW w kombi z 3 litrowym silnikiem i z LPG i wierzycie, że zrobiło przez ten czas tylko 160k kilometrów? No szanujmy się.
MOŻE mógłbym uwierzyć gdyby to był smart lub inne Citigo co to zamiast komunikacji miejskiej w centrum służyło ale nie taki samochód.
@ATAT-2: dlaczego nierealnych? Przecież jest wpisane 180 tys. w polu przebieg, to taki ma być. Nie można tego usprawiedliwiać dlatego że klient by chciał taki samochód.
ludzie chyba zapominają, że te samochody, jak były nowe, kosztowały - zależnie od konfiguracji wyposażenia - do 300k. kupując BMW, jeśli chcesz kupić coś porządnego, nawet 15-letnie BMW serii 5, ale nie cofane, bezwypadkowe i zadbane - będzie Cię
Przebieg 160 tys. km a:
- siedzenia wytarte i zużyte jakby auto miało z 500 tys. km przebiegu
- spasowanie zderzaka tragedia, dość że odstaje, to jeszcze przesunięty w głąb auta, jakby było powypadkowe i za słabo naciągnięte
- kierownica wyślizgana na błysk, a przecież auto prawie nowe
Takie 15letnie dzieło sztuki za jedyne 26999zł, może dlatego tak tanio, że byle naprawa może kosztować 5-6tys.
Komentarz usunięty przez moderatora