Kupiła nową lodówkę, która ma 5 lat...
Pani Anita z Zabrza kupiła w Media Expert nową lodówkę, która popsuła się już następnego dnia po przywiezieniu jej do domu. Sklep nie chce przyjąć urządzenia, a producent uznać gwarancji. Działa ona bowiem przez dwa lata, ale pod warunkiem, że kupione w sklepie urządzenie ma mniej niż...
Szewczenko z- #
- #
- #
- 283
Komentarze (283)
najlepsze
teraz już wie gdzie gwarancji na sprzęt nie ma
teraz już wie, że w Media Expert
I rękojmia bynajmniej nie dotyczy tylko
Powinno stać.
"Warto nadmienić iż, klientowi pozostawała instytucja prawna rękojmi, o czym został przez sieć Media Expert poinformowany, której to przykładem mogła by być naprawa urządzenia. Klient odmówił".
I over.
Ani MM jak i Media-Expert nie mają swoich własnych serwisów.
W przypadku napraw, sprzęt jest wysyłany do autoryzowanego serwisu lub w przypadku gwarancji on-site serwisant przyjeżdża na naprawę do sklepu. A że wiele osób nie rozumie na czym polega taki rodzaj gwarancji to, oddają sprzęt do sklepu
To nie był mój laptop. Został mi oddany na
- Sklep odmówił
- Sąd
- Zwrot pieniędzy za sprzęt, remont spowodowany zalaniem i odszkodowanie
Kobieta ma piękne pole manewru, żeby ładną kasę od nich wyciągnąć. Co najlepsze sklep już podjął decyzję i nie może jej zmienić, więc zwrotem towaru już się nie wykpi.