Reklama skierowana do dziecka powinna być absolutnie zakazana. Wg mnie na poziomie moralnym stoi porównywalnie nisko do wykorzystywania seksualnego dzieci. Bo nieletni nie mogą wyrazić wiążącej zgody, prawda? A jeśli chodzi o konsumpcję reklam nagle mogą? Jeszcze nie zarabiają pieniędzy i nie dokonują wyborów zakupowych, ale już mają zapodawane pranie mózgu (w dodatku z wykorzystaniem specjalnej techniki manipulacyjnej specjalnie targetowanej na dzieci). W dodatku pranie
@VascoDeGamer: Część z nich owszem. Ale część nie. Np reklamy słodyczy. Żeby dzieci strzelały potem fochy w sklepach. W szkole (a może i nawet w przedszkolu) dzieci potem dzielą się na "lepsze" i "gorsze" w zależności od tego, czy mają to czy inne reklamowane gówienko. A już na pewno ze względu na ubiór.
A gry dla dzieci... Dziś już robione od specjalistów od psychologii hazardu. Kolory, dźwięki, animacje - wszystko zaprojektowane
Jeśli ktoś nadal myśli że NWO to nadal teoria spiskowa,to znaczy że już ma sprany mózg.Wystarczy odrobina zdrowego rozsądkużeby stwierdzić że to już dzieje się na naszych oczach.
Łoł, argumentacja rodem z PRLu. Zakop za przedkładanie mamony nad zdrowie psychiczne dzieci. Może rozwiązanie nie jest idealne, ale sugerowałbym zaproponować lepsze i lobbować za nim, a nie żępolić że kasa na koniec dnia się nie będzie zgadzać. Nie pozdrawiam!
Komentarze (6)
najlepsze
Reklama skierowana do dziecka powinna być absolutnie zakazana. Wg mnie na poziomie moralnym stoi porównywalnie nisko do wykorzystywania seksualnego dzieci. Bo nieletni nie mogą wyrazić wiążącej zgody, prawda? A jeśli chodzi o konsumpcję reklam nagle mogą? Jeszcze nie zarabiają pieniędzy i nie dokonują wyborów zakupowych, ale już mają zapodawane pranie mózgu (w dodatku z wykorzystaniem specjalnej techniki manipulacyjnej specjalnie targetowanej na dzieci). W dodatku pranie
Część z nich owszem. Ale część nie. Np reklamy słodyczy. Żeby dzieci strzelały potem fochy w sklepach. W szkole (a może i nawet w przedszkolu) dzieci potem dzielą się na "lepsze" i "gorsze" w zależności od tego, czy mają to czy inne reklamowane gówienko. A już na pewno ze względu na ubiór.
A gry dla dzieci... Dziś już robione od specjalistów od psychologii hazardu. Kolory, dźwięki, animacje - wszystko zaprojektowane