Polacy wykorzystują rasizm i przemoc w kampanii reklamowej swojego startupu
Założony przez Polaka lokalny brytyjski Violet, zajmujący się sprzedażą i dystrybucją farb online, przygotował kampanię opartą na skojarzeniach kolorów z różnymi przejawami przemocy fizycznej.
44444 z- #
- #
- #
- #
- #
- 22
Komentarze (22)
najlepsze
Po raz kolejne politpoprawność.
Pokazywanie białego faceta jako tego, który prześladuje i napastuje kobiety (oczywiście ubiór kobiety sugeruje dodatkowo ksenofobię i islamofobię) i oczywiście po raz kolejny w mass mediach to czarny jest ofiarą na przekór takim danym jak statystyki przestępczości w USA, które ewidentnie pokazują, że to czarni są największymi rasistami.
@Brother_of_Steel: Lol :)) a to sobie żeś wymyslił :))) Wiesz w jakim kontekście mówi się o 'mniejszości' :)? W kontekście całych grup charakteryzujących się jakąś cechą - a nie że mniejsza ilość członków danej grupy jest mniejszością:)) osz #!$%@?... ziom :) normalnie wprowadzasz nowy poziom nauki :))
Dlatego:
"Natomiast do konfiguracji kobieta, mężczyzna jako odbiorcy przemocy" - tutaj
ładne mają te wartości. Takie nie za przemocowe.
Po raz kolejne politpoprawność.
Pokazywanie białego faceta jako tego najgorszego, który prześladuje i napastuje kobiety (oczywiście ubiór kobiety sugeruje dodatkowo ksenofobię i islamofobię) i oczywiście po raz kolejny w mass mediach to czarny jest ofiarą na przekór takim danym jak statystyki przestępczości w USA, które ewidentnie pokazują, że to czarni są największymi rasistami.