Wczoraj minęło 15 lat od premiery Half Life 2
![Wczoraj minęło 15 lat od premiery Half Life 2](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_2cp0z3AeBMFyXHek90C11lNyvrPNpBU5,w300h194.jpg)
Niemy Gordon Freeman, ciekawe i świeże mechaniki rozgrywki, oraz wymagane połączenie z internetem w czasie instalacji - co było wtedy czymś nowym i zaskakującym, zwłaszcza że dostęp do internetu nie był powszechny.
![ntdc](https://wykop.pl/cdn/c0834752/65866e4256feb5218ef834fc965812b94ce2ca44ea0d5e9c3c10520b8bf1d7c6,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 149
- Odpowiedz
Komentarze (149)
najlepsze
źródło: comment_L7efjRXDCY59EtFs3diK1Qp1RE4GP8sc.jpg
Pobierz@jaromaz:
Jak najbardziej było prowadzenie tylko subtelne, w orange packu nawet był dodatek z komentarzem level designerów, gdzie pokazują jak projektują środowisko żeby gracz szedł tam gdzie jest to zaplanowane przez fabułę.
Zresztą pojawienie się towarzyszy w HL2 też ma na celu prowadzenie gracza.
Prowadzenie to nie ma chyba tylko w serii ARMA, tam naprawdę można się zgubić i szukać celu
źródło: comment_bQm3vdMb9mufFAQQNBJoQOSxQiXrqz6f.jpg
Pobierzźródło: comment_HIw2pkxEKtFfHqR2LFjf8KTOxP8YErKd.jpg
Pobierzźródło: comment_oQIALWEENV6NV1NfC8v1ZW2HBZyTAgso.jpg
Pobierzźródło: comment_z9vg50sWwOV0zH2IeauzZFxI0TQyWVkz.jpg
Pobierzźródło: comment_gcz2X7eBNwnP45Nyfi5noMZQIWjhcpVy.jpg
Pobierzźródło: comment_YCbnTS7mWD4kmS85xofqM3dZp5LSOO4X.jpg
Pobierzźródło: comment_dXRMig3aFDZwEOYd8cqammAg6qgnUNWr.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_ZbpSohugmnk8OZzQZDBEnGYFFHnaI1UF.jpg
Pobierz