Robimy grę o mechu zwalczającym AI na ulicach Warszawy i nie tylko! [ZWIASTUN]
Cześć wypok! Robimy grę, nazywa się Uragun i jest to top down shooter, w którym będziecie mogli zasiąść za sterami potężnego mecha walczącego z falami botów AI na ulicach m.in. Warszawy ;) Premiera w early access na początku 2020. Feedback mile widziany!!
Kool2Play z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 128
- Odpowiedz
Komentarze (128)
najlepsze
"Opracowanie innowacyjnych modułów gry, opartych na sztucznej inteligencji wirtualnych postaci (Agentów) pozwalających na symulację ich realistycznych zachowań i interakcji z graczem."
?
( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Od siebie dodałbym (jeśli już to macie to tym lepiej):
Pamiętajcie o tym żeby było można używać pada na PC.
Popatrzcie tez na hit ostatniego (chyba) roku Dead Cells i jak u nich rozgrywka miodnie wygląda. Miedzy innymi zcoś jak sentry gun, które pomagają czyścic odcinki czy ciągłość rozgrywki.
Do tego widzę tez trochę możliwości na zapożyczenia z Gears of Wars z trybu Horda. Budowanie autonomicznych umocnień i przyczółków.
Wiem że wersja pewnie jeszcze wczesna alfa itd, ale pierwsze wrażenie jest takie że te miasta, budynki i lokacje są za sterylne. Jeśli to jest arena wojny to potrzeba dziur w tych budynkach, wybitych szyb, syfu na ulicach, wraków samochodów, generalnie więcej brudu, syfu, post-apo, dymu, pyłu w powietrzu, zniszczonej roślinności, powalonych konarów drzew, itp :D
Ale gameplay wygląda cholernie płynnie.
Ktoś już wyżej wspomniał o kamerze i
Ech... Brakuje mi gier z kanapowym coop.
Dajcie trochę ulepszeń, coś w formie RPG, tryb survival i dobrego coopa na pc i ps4, biore w ciemno ^^