Dyrektorka LOT miesza z błotem... pracowników British Airways. Firma się odcina
“Niewypastowane buty, dziur w rajstopach, opinający się mundur, podwójny podbródek, psujące się i nierówne zęby, fryzura w nieładzie” - po tych słowach na panią dyrektor LOT spadła fala krytyki, a LOT niemal natychmiast odciął się od jej wypowiedzi.
babeluszko z- #
- #
- #
- #
- #
- 84
- Odpowiedz
Komentarze (84)
najlepsze
minusy za 3, 2, 1...
@ZostaneMistrzem: wszyscy jesteśmy ludźmi, a babka zajmuje się tym zawodowo i zrobiła wpis prywatnie, bo ją to po oczach biło. LOT się odciął, choć wg mnie powinien to wykorzystać. A teraz babkę zalewa masa hejtu za napisanie prawdy. Ale jak jakiś wykopek napisze coś źle o jakimś hotelu w Polsce lub obsłudze, to wtedy
@dbc4razy: domyślaj się czego chcesz, gówno mnie to obchodzi. Cokolwiek sobie nie wymyślisz i tak nie zmieni to faktu, że jesteś intelektualnie opóźniony i nie potrafisz rozróżnić krytyki oczywistych faktów od #!$%@? się i szukania dziury w całym. Jest masa reklam, które odnoszą się do wad konkurencji i jakoś większość ludzi to nie razi. Co więcej, jeżeli są zrobione odpowiednio z żartem, to stają się wzorem dla innych.
Tylko
@quai69: To nie chodzi o to czy ma rację (no jeśli chodzi o krzywe zęby to padłem z zażenowania)
Pani podjęła działania które są daleko po za jej kompetencjami. Do zwolnienia
A z drugiej strony widać lata wychowu i głupotę wykopowych ameb, które nie mając zielonego pojęcia o temacie, hejtują dyrektorkę LOT-u i robią loda konkurentom z BA. Tak ich wytresowano, że obcym są gotowi podlizywać się niezależnie od sytuacji.
Przy odwrotnym