Wada jest zaletą, czyli odpowiedź firmy lenovo na źle wykonany serwis
Po półrocznej zabawie w odsyłanie do serwisu lenovo chwilę wcześniej odebranego laptopa rzekomo naprawionego laptopa i wysłaniu listu do polubownego załatwienia sprawy dostałem odpowiedź " wada jest zaletą" ...
maysontayson z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 223
Komentarze (223)
najlepsze
Parę lat wstecz wysłałem im lapka z niedzialającymi gniazdami usb i paroma klawiszami. Nie wiedzieli chyba jak naprawić gniazda wiec wymieni płytę główną sprawną moją i dali kogoś z niesprawną grafiką zewnętrzną... Oczywiście klawisze nie działały.
PLUJE WAM W PYSK SERWISIE LENOVO I CALEMU ZESPOLOWI XCOM
A wiesz czemu tak jest? Poczytaj warunki gwarancji, w serwisie nie bawią się w spawanie USB a wymieniają cały komponent(w Twoim przypadku
Przecież to bullshit, najdroższe laptopy Lenovo są naprawiane na tej samej linii co zwykle poprostu mają lepsze części i tyle a nie gówno części z lapka