Widać, że w Chinach jest inne pojęcie skali niż u nas. Jak się weźmie pod uwagę infrastrukturę, to co u nas i dla nas jest monumentalne tam jest codziennością, a naprawdę duże projekty w Azji w Europie by nigdy nie powstały, bo mało kto potrafiłby sobie wyobrazić to z takim rozmachem.
@stilewski: dziękuję. Że się źle dzieje w Chinach, to wiem i nie polemizuje, ale chodziło mi o te 3%. Przecież w takim kraju to są mln ludzi rocznie którzy giną w pracy, trochę za dużo.
@Bednar: faktycznie wyglada to na niesprawdzona informacje, mnie ciekawi co sie dzieje podczas trzesienia ziemi w tamtym regionie te imponujace wiadukty skladaja sie jak domki z kart.
@Jare_K: Problem z takimi widoczkami na autostradzie jest taki, że patrzysz, o fajny widok. Podziwiasz minutę i później do następnego zakrętu czyli jakieś setki/tysiące km jedziesz prosto i ciągle ten sam widok, nic się nie zmienia. A podziwiać nie możesz bo prowadzisz i ile można się zachwycać ciągle tym samym
Komentarze (149)
najlepsze
@ZyfiDynock: Nie, oni po prostu jeszcze w CADzie nie znaleźli opcji do manipulowania osią Z, żeby sobie wysokości poustawiać.
@stilewski: Most Oresund, Eurotunel, tunele w autostradach alpejskich...
@FluidMajster: Pozyskali ważnego sojusznika w rejonie.
https://timesofindia.indiatimes.com/news/fact-check-has-china-opened-880-km-highway-linking-their-country-to-pakistan/articleshow/68007802.cms
https://pakiholic.com/25-pictures-show-true-beauty-karakoram-highway/