A wszystko tylko dlatego by radośnie jechać "szybko ale bezpiecznie". Tak jak ostatnio klient w BMW, który wmeldował się czołowo w rodzinę z naprzeciwka...
Wystarczy jechać wg. ograniczeń a podróże może być i 100 radarów.
@Haziasty: Właśnie sęk w tym, że te ograniczenia często nijak się mają do warunków na drodze i dlatego są tak notorycznie łamane ¯\(ツ)_/¯ Trochę pojeździłem po Europie i serio tak idiotycznie i kretyńsko poustawianych ograniczeń, jak w Polsce, nie widziałem nigdzie. Jeśli ktoś np. na drodze oddzielonej barierkami z obu stron, pasem zielenie po środku, z 3 pasami
Na szczęście dla BMW większość buractwa wybiera teraz Audi
@Mascherus: Nieprawda. Obie marki mają RÓWNOMIERNIE W DUPIE jakie auta wybierają nastoletnie wiejskie dresy, bo w obu przypadkach nie są i nigdy nie będą to ich klienci ¯\_(ツ)_/¯ Zresztą sami klienci dokładnie tak samo mają gdzieś, kto kupi ich auto za 15-20 lat jako trzeci właściciel po nich ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (80)
najlepsze
@Lester_Burnham: Przystanki i elewacje nie są przyczyną kosztów na setki złotych na wielu ludzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
W sensie że widać że to środek niczego ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Haziasty: Właśnie sęk w tym, że te ograniczenia często nijak się mają do warunków na drodze i dlatego są tak notorycznie łamane ¯\(ツ)_/¯ Trochę pojeździłem po Europie i serio tak idiotycznie i kretyńsko poustawianych ograniczeń, jak w Polsce, nie widziałem nigdzie. Jeśli ktoś np. na drodze oddzielonej barierkami z obu stron, pasem zielenie po środku, z 3 pasami
@Mascherus: Nieprawda. Obie marki mają RÓWNOMIERNIE W DUPIE jakie auta wybierają nastoletnie wiejskie dresy, bo w obu przypadkach nie są i nigdy nie będą to ich klienci ¯\_(ツ)_/¯ Zresztą sami klienci dokładnie tak samo mają gdzieś, kto kupi ich auto za 15-20 lat jako trzeci właściciel po nich ( ͡° ͜ʖ ͡°)