Asus naciąga klientów na hajs?
>Bądź mną, kup super lapka, na którego jesteś mega napalona (ASUS VivoBook Flip TP412UA 14). >Po jakiś pół roku zepsuł się zawias. >Wyślij go do serwisu. >Nie naprawią Ci go w ramach gwarancji, bo to uszkodzenie mechaniczne. >Za diagnozę każą zapłacić 2 stówki, nie mówiąc o...
emilka-s z- #
- #
- #
- #
- 10
- Odpowiedz
Komentarze (10)
najlepsze
Pytania:
Czy oddawałaś sprzęt u sprzedawcy? czy bezpośrednio do serwisu?
Czy pęknięta jest matryca czy ekran, widać pęknięcie bez włączenia komputera?
i
@drugabrudnaskarpetka: tak, bo jeszcze nigdy w historii się nie zdarzyło że producent przyoszczędził na materiałach i nie sprzedawał laptopów które nie przetrwały okresu gwarancyjnego przy normalnym użytkowaniu...