Although foam trucks were available, they were not used. The U.S. FAA no longer recommends pre-foaming runways, chiefly due to concerns that it would deplete firefighting foam supplies which might later be needed to respond to a fire; it is also difficult to determine exactly where a runway should be foamed, and pre-foaming might also reduce the effectiveness of the aircraft's brakes, potentially causing it to
Czemu samoloty nie mają kamer na podwozie, silniki, skrzydła, stateczki i inne elementy?
Przecież kamery w dzisiejszych czasach ani nie ważą dużo nie są jakieś drogie. Piloci mieli by większy ogląd co się dzieje i nie musieli bazować tylko na czujnikach.
@jeanpaul: Jest taka potrzeba, bo kamerki weszły do użycia w lotnictwie i stosuje się je chociażby przy lądowaniu (np. w nowszych samolotach). Moja odpowiedź miała jedynie zarysować problematykę, a nie skontrować twoją wypowiedź.
@knight_rider: tia... to by "se" hamował na tej pianie... Plus zniszczenie silników pracujących na wstecznym ciągu, które by zasysało tę pianę.
Mnie bardziej zastanawia, że pojazdy obsługi potrzebowały prawie pół minuty na dojazd i ew. wyrzucenie czynnika gaśniczego. Przecież mieli czas na przygotowanie akcji. Powinni być ustawieni na całej drodze, a nie dopiero z sąsiedniego pasa dojeżdżać... Dodatkowo pojawił się ogień. Powinni zacząć akcję gaśniczą kółka ord razu. A gdyby pojawił
Komentarze (102)
najlepsze
Przecież kamery w dzisiejszych czasach ani nie ważą dużo nie są jakieś drogie. Piloci mieli by większy ogląd co się dzieje i nie musieli bazować tylko na czujnikach.
@gchmurka: bo nie ma takiej potrzeby?
Mnie bardziej zastanawia, że pojazdy obsługi potrzebowały prawie pół minuty na dojazd i ew. wyrzucenie czynnika gaśniczego. Przecież mieli czas na przygotowanie akcji. Powinni być ustawieni na całej drodze, a nie dopiero z sąsiedniego pasa dojeżdżać... Dodatkowo pojawił się ogień. Powinni zacząć akcję gaśniczą kółka ord razu. A gdyby pojawił