Uwaga przedsiębiorcy! mBank prowadzi akcję zamykania kont.
mBank masowo informuje mailami firmy, że rzekomo "firma posiada nieaktualne dane lub dokumenty w systemach mBanku" i straszy przedsiębiorców że zamknie im konto bankowe za 10 dni jeśli przedsiębiorca nie stawi się w placówce. Osoby z infolinii potwierdzają, że taka masowa akcja jest prowadzona, a jednocześnie nie mają absolutnie żadnych informacji jakie konkretnie dane albo dokumenty są rzekomo nieaktualne.
Dowiedziałem się dziś że mam się w ciągu 10 dni stawić w placówce mBanku:
- nie wiedząc z jakimi dokumentami mam przyjść,
- nie wiedząc po co,
- nie wiedząc czy mam podpisać jakieś nowe dokumenty....
bo inaczej zamkną mi konto! Istne szaleństwo.
Nawet jeśli brakowało by faktycznie dokumentów - powinienem wiedzieć jakich, żeby je zabrać do placówki. Jeśli mam coś podpisać - i tak musi to przejrzeć wcześniej prawnik. A wszystko to pod groźbą zamknięcia konta spółki jeśli się nie stawie w placówce w ciągu tygodnia (bo wyłączając majówkę zostaje 7 dni).
Jeśli ktoś wymyślił taką akcję marketingową, żeby masowo zwabić przedsiębiorców do placówek, to chyba oszalał. Mam zdrową firmę, z aktualnymi danymi i dokumentacją. A ta groźba jest na tyle poważna (nagłe zamknięcie konta = brak wypłat dla pracowników, brak płatności dla kontrahentów, itd), że z miejsca zakładam konto w innym banku i przenoszę tam wszystkie środki. I wszystkich do tego zachęcam. Bo najwyraźniej mBank nie jest poważnym partnerem dla przedsiębiorcy.
W powiązanych fragment chatu z konsultantem mBank. To samo na infolinii....
Komentarze (240)
najlepsze
To problem?
@KingaM: no niesamowite w roku 2019 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Lepsza beka jest taka, że spytałem czemu nie dzwonili w sprawie drugiej spółki - "yyy, pewnie zadzwonimy jeszcze, ale może Pan od razu wypełnić oba oświadczenia". No nie, #!$%@? nie mogę bo w drugiej spółce mam 2-osobową reprezentacje, a
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja planuje dopiero DG a prywatne konto mam w Aliorze i jest ok
Wiadomość została wysłana do 119 spośród ponad pół miliona klientów. Nie może być więc
@fideriankoons: mówisz, że śledzisz ich historię? Polecam założyć tam konto i samemu się przekonać, czy to rzeczywiście taki zły bank...