@MisiuMisiu: nie sadze, ze zbyt wielu. W kazdym wiekszym miescie mozna isc do komunikacji z miejsca. Nikt nie chce tego robic. Poza tym mnostwo naszych kierowcow juz jest za granica. A uwierz mi - bedzie duuuuuuuuuuuzo wiecej.
zamiast podnosic wynagrodzenia polakom sciaga sie tania sile robocza z poza unii. mam nadzieje ze coraz wiecej osob bedzie z polski emigrowalo. ten #!$%@? nie jest wart niczego.
@crouch3r: Bo to jednak mało wygodna robota. Na pierwszy rzut oka wydaje się że to tylko jeżdżenie po mieście, ale tak naprawdę to robota kosztem normalnego życia. Bo nie pracujesz od 8 do 16 tylko na różne zmiany bo dzienne autobusy w wawie jeżdżą od 5 do 23, a na bazie trzeba być wcześniej, a po pracy jeszcze zająć się autobusem. Na dłuższą metę po prostu męczące. Nie pracuję w MZA,
@Ekspert_z_NASA: Do czasu jak się połapią, że 200 kilometrów na zachód od Poznania dostajesz 4 razy tyle za tą samą robotę przy znośniejszych kosztach życia - już myślę, że im tam Siergiej i Mongoł wytłumaczą jakie agencje pośrednictwa pracy oferują atrakcyjne warunki pracy(kibel w budynku, brygadzista, który (nie)miał dziadka w Waffen-SS i nie bije kablem za zbyt wolną pracę, brak karaluchów w pościeli)( ͡°͜ʖ͡°). Ale
Komentarze (370)
najlepsze
Nie pracuję w MZA,
@crouch3r: wyboldowałem odpowiedź na pytanie, dlaczego.
Sami Hindusi
Komentarz usunięty przez moderatora