Quixel i Megaskany. Fotorealistyczna grafika w Unreal Engine
![Quixel i Megaskany. Fotorealistyczna grafika w Unreal Engine](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_zssUS3ib3f1l0FoZZAIU1cGl70F2aYws,w300h194.jpg)
Po wczorajszym demie technicznym najnowszej wersji Unreal Engine pora na kolejną imponującą prezentację graficzną - tym razem ze strony Quixel, który wykorzystał skany wybranych miejsc z Islandii
![hakeryk2](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1e13265fdd4ca10003f0500a2e951fb7753b0fa6c76ea5abb922265420f7803a,q52.png)
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Komentarze (4)
najlepsze
Przy okazji, czy w końcu w wyścigówkach koła są okragłe, czy nadal wielokąty? Bo zdaje się Riva TNT miała wprowadzać krzywe wektorowe.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora