Nic nie wnosząca kupa dlatego bo: PBR był odkryty z pare lat temu... i jest standardem więc nie wiem po co oni to mówią Jeszcze dalego im do realtime lighting jak w CryEngine (Unreal nadal nie ma pełnego realtima)
@tt_2: to samo ich słynny physx, silnik fizyki który był przestarzały w dniu wydania, a recenzenci z graczami dostawali orgazmu bo się realistycznie szyba rozpada. dawniej się dało zrobić tak że cały budynek się rozpadł i przy okazji karta się nie gotowała, no ale #!$%@? tam, kupujcie nowy sprzęt frajerzy xD
Nie przemawia to do mnie. Quake miał swój klimat i nie należy go kaleczyć. Ma być mroczno, z efektami jak były. Z tym słońcem walącym przez okna, to wygląda jak spacer po jakiejś wystawie :/
Kolejna gównotechnologia, która w dzisiejszych grach będzie niewidoczna, a zmusi ludzi do kupowania nowych kart. Niestety widzę, że serio konsumenci są w stanie jarać się z roku na rok coraz większym syfem forsowanym przez korporacje. Najlepsze, że te nowe bajery to w dużej części odkrywanie koła na nowo.
Komentarze (182)
najlepsze
PBR był odkryty z pare lat temu... i jest standardem więc nie wiem po co oni to mówią
Jeszcze dalego im do realtime lighting jak w CryEngine (Unreal nadal nie ma pełnego realtima)