O tym jak CCC traktuje swoich klientów
Dnia 10.11.2018 w sklepie CCC kupiłem buty, w których chodziłem 2-3 tygodnie po czym zaczęła mi się odklejać podeszwa.
Dnia 12.07.2018 udałem się do sklepu zareklamować buty, przy czym zaznaczyłem, że odpowiada mi naprawa lub zwrot pieniędzy.
Buty zostały naprawione i odebrane dnia 27.12.2018. Jako że był okres zimowy to kilka dni chodziłem w tych butach, a kilka w innych. Po około tygodniu użytkowania butów znów pojawiła się dokładnie ta sama wada i tym razem podczas reklamacji zaznaczyłem zwrot pieniędzy lub wymianę.
Reklamacja została odrzucona z poniższą opinią:
Po tej opinii napisałem odwołanie
Po czym dostałem 3 zdania opinii:
W tym momencie lekko zdenerwowany skontaktowałem się z miejskim rzecznikiem konsumentów, który poradził mi powołać się na artykuł 560 kodeksu cywilnego mówiący, że:
"§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady."
Po 14 dniach oczekiwania dostałem kolejną odpowiedź:
Serio? Odklejająca się podeszwa wadą nieistotną (-‸ლ)? Dzisiaj złożyłem wizytę u miejskiego rzecznika konsumentów, Pani rzecznik gdy usłyszała ostatnią opinię aż się uśmiechnęła i powiedziała żebym wypełnił wniosek, a oni zajmą się sprawą.
Nie polecam nikomu zakupów w CCC, bo walka z nimi może potrwać wiele miesięcy. Czytając trochę opinie widzę, że to u nich norma.
Wrzucam jeszcze zdjęcie butów razem z ich "nieistotną wadą", jaka się uwidoczniła po kilku dniach od naprawy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarze (176)
najlepsze
Też miałem buty z CCC- rozleciały się może nie po 3 użyciach, ale umówmy się- skórzane półbuty, których jedynym przeznaczeniem jest bycie
Już prędzej będę zimą w sandałach chodził, niż kupię od nich cokolwiek.
Tylko błagam, nie przesadzajcie w drugą stronę i nie wykorzystujcie tego do "wyłudzenia" co dwa lata nowej pary... bo wszyscy na tym stracą, i ci uczciwi i ci nie uczciwi.
1) oddając zniszczony przedmiot NIE podajecie telefonu ani maila - nie trzeba wystarczy adres korespondencyjny.
2) na 99,9% CCC nie wyrobi się w dwa tygodnie z dostarczeniem odpowiedzi do Was (nie wysłaniem, a
https://www.google.pl/search?q=sprandi&source=lnms&tbm=isch&
Najładniejsze buty sportowe na rynku (choć ja akurat w sportowych nie chodzę).