@zuken: żeby to wyjaśnić muszę opisać szerszy kontekst.
13 sty 2016 - kupiłem u nich laptopa, nie było z nim problemu na początku, jedynie miał inną matrycę niż w opisie
2 maja 2016 - kupiłem monitor, przyszedł z uszkodzoną ramką - przez miesiąc kontaktowaliśmy się telefonicznie i mailowo, w końcu wymienili mi obudowę monitora na nową, uznałem, że trudno, raz może się zdarzyć
latem 2016 - kupiłem LG G4, który jak się okazało miał uszkodzoną płytę główną i od nowości źle działał, miałem dostać zwrot od ręki, ale czekałem długo (jeśli dobrze pamiętam do końca ustawowego okresu)
Do tego momentu wiele się nie
13 sty 2016 - kupiłem u nich laptopa, nie było z nim problemu na początku, jedynie miał inną matrycę niż w opisie
2 maja 2016 - kupiłem monitor, przyszedł z uszkodzoną ramką - przez miesiąc kontaktowaliśmy się telefonicznie i mailowo, w końcu wymienili mi obudowę monitora na nową, uznałem, że trudno, raz może się zdarzyć
latem 2016 - kupiłem LG G4, który jak się okazało miał uszkodzoną płytę główną i od nowości źle działał, miałem dostać zwrot od ręki, ale czekałem długo (jeśli dobrze pamiętam do końca ustawowego okresu)
Do tego momentu wiele się nie
"Należy zwrócić uwagę na fakt, że przewidziany termin czternastodniowy nie wyznacza czasu na zajęcie stanowiska przez sprzedawcę odnośnie do ewentualnie złożonego przez konsumenta oświadczenia w przedmiocie odstąpienia od
umowy. Wydaje się, iż wyłączenie przedmiotowego oświadczenia spod reżimu omawianego przepisu jest uzasadnione faktem, że uprawnienie to jest najdalej idącym uprawnieniem kupującego, prowadzącym do unicestwienia samej umowy, a ponadto realizacja tego prawa