@miscacy: byłeś i widziałeś? Mi się wydaje, że kraju wielkości Europy się nie da zadymić kilkoma miastami. Środowiska do poszanowania to im zostanie za kilka pokoleń nawet. A jak nie, to przyjdą i zabiorą nam nasze, albo jakie będą chcieli. Właśnie dzięki poszanowaniu środowiska w ich rozumieniu.
aj tam wcale nie prawda - jak buduja autostrady, to potem robia sie w nich dziury! nie moge znalezc tego slynnego przykladu, ze robili autostrade bardzo krotko, a potem sie zapadla....
Jeśli na kilkanaście tysięcy kilometrów autostrad jakie zbudowali jakaś się zapadła to wierz mi że dla nich to nie stanowi problemu. Poza tym ciekawe czy lepsze drogi powstają w Rezerwacie Etnograficznym Dolnej Środkowej i Górnej Wisły? Po roku do remontu hue hue.
Przecież w Chinach trzeba 100 pokoleń pracować na rower bo zarabia się tam 0,0000000000000000001 $ za 23 h pracy na dzień bez urlopów od 3 miesiąca życia aż do śmierci.
@Qlfon: Żyjesz mitami. Odpal sobie Google Earth i "pojeździj" sobie po Chinach.
Zarabia się tam niewiele mniej jak w Polsce. Znajoma po studiach dostała około 900 zł na rękę, za co przy znacznie niższych cenach żywności utrzymuje się bez problemu. Starsi stażem zarabiają do x2 lepiej. Drogi mają już pobudowanie na kilkadziesiąt lat "w przód" bo nie ma jeszcze tylu samochodów żey zapełnić te wielopasmowe arterie łączące miasta.
Komentarze (102)
najlepsze
Jeśli na kilkanaście tysięcy kilometrów autostrad jakie zbudowali jakaś się zapadła to wierz mi że dla nich to nie stanowi problemu. Poza tym ciekawe czy lepsze drogi powstają w Rezerwacie Etnograficznym Dolnej Środkowej i Górnej Wisły? Po roku do remontu hue hue.
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=39501808&postcount=1378
Po jakimś czasie:
http://izismile.com/2009/08/12/the_incident_at_the_intersection_5_pics.html
Zarabia się tam niewiele mniej jak w Polsce. Znajoma po studiach dostała około 900 zł na rękę, za co przy znacznie niższych cenach żywności utrzymuje się bez problemu. Starsi stażem zarabiają do x2 lepiej. Drogi mają już pobudowanie na kilkadziesiąt lat "w przód" bo nie ma jeszcze tylu samochodów żey zapełnić te wielopasmowe arterie łączące miasta.