Krótka historia o tym, jak sklep MORELE.net przysyła paczkę bez towaru i nie jest w stanie w 2 tygodnie wyjaśnić sprawy.
Kupiłem w morele.net słuchawki Apple BEATSX z outletu za 240zł. Paczka dotarła w kartonie zaklejonym taśmami firmowymi moreli, ale z pustym opakowaniem po słuchawkach. Na szczęście nauczony doświadczeniem zawsze sprawdzam paczki przy kurierze, dlatego przy odbiorze spisałem protokół z kurierem DHL. Reklamację zgłosiłem około godzinę po odebraniu przesyłki. W momencie gdy to piszę mija 14 dzień i niestety osoba rozpatrująca moją reklamację wciąż 'czeka na informacje z działu outlet'.
Oczywiście rozumiem, że muszą wyjaśnić sprawę i nie zwracają pieniędzy w ciemno, jednak przejrzenie nagrań z monitoringu paczki, lub zdjęć przesyłki z sortowni DHL nie powinno zajmować tyle czasu. Ja tymczasem jestem bez pieniędzy i bez towaru.. ale z pudełkiem.
Z racji na to że słuchawki są z outletu to pudełko jest zjechane, jednak oczywiście słuchawki powinny być w komplecie.
Chciałbym też zwrócić uwagę na kolejną rzecz, po zakupie rzeczy z outletu, znika ona ze strony, przez co nie ma możliwości zweryfikowania opisu produktu, np. stanu, zawartości zestawu itd.
Żeby nie było że ściemniam:
Pudełko bez słuchawek.
@morele_net
Komentarze (172)
najlepsze
Kiedy się ludzie nauczycie, że cebula zawsze śmierdzi?
Chciałbym, żeby to spotkało morele, ale mają za mocne plecy, w szczególności wspólny magazyn w Sosnowcu z ABC Data, więc mają najniższe ceny dla siebie.
Później wraca do normy, nagle wyciek danych.
Polacy to debile, będą kupować tam gdzie najtaniej nie patrząc na jakość i rzetelność firmy.
Komentarz usunięty przez moderatora
A ty w którym sklepie zamawiasz?
morele raz musiałem dokupić jedną rzecz i czekałem na paczkę chyba miesiąc po czym mnie olali.