Jak matematyka tworzy gry wideo?
Dziś postaramy się przybliżyć wam w jak najprostszych słowach, pewne ciekawe sposoby na wykorzystanie matematyki i liczb losowych do generowania treści.
t.....y z- #
- #
- #
- #
- 33
- Odpowiedz
Dziś postaramy się przybliżyć wam w jak najprostszych słowach, pewne ciekawe sposoby na wykorzystanie matematyki i liczb losowych do generowania treści.
t.....y z
Komentarze (33)
najlepsze
We wrześniu 2011 roku program CleverBot, stworzony przez Rollo Carpentera w 1988 roku i od tego czasu rozwijany, oszukał ponad 59,3% rozmówców, myślących, że jest on człowiekiem. Do zaliczenia testu Turinga zabrakło 4%, gdyż człowieka na tych samych zawodach rozpoznało prawidłowo 63,3% osób[2].
Procedularne tekstury i statyczny teren to standard, a coraz częściej także modele.