Hej,
Temat: Bankowość elektroniczna. Miałem w banku kredyt. Spłaciłem. Z kredytem był powiązany rachunek bilansujący.
To takie ustrojstwo co to przejmuje nadwyżkę (powyżej ustalonego poziomu) z konta zwykłego i o tą kwotę pomniejsza aktualne zadłużenie, robiąc odsetki mniejszymi.
Jak już mówiłem kredytu nie ma, rachunek bilansujący został. Ponieważ był niepotrzebny złożyłem dyspozycje zamknięcia tego rachunku i polecenie przelewu środków tam zgromadzonych na zwykłe konto. To wczoraj. Dziś mniej więcej od 14 do rachunku nie mam dostępu a środki tam zgromadzone mogę tylko pooglądać.
Obsługa za pierwszym razem zapewniła że wysłała ponaglenie i że to kwestia minut.
Za godzinę, sprawa nie została ruszona. Kolejna osoba na czacie mówi że dyspozycja trwa i może to potrwać "maksymalnie 5 dni roboczych". Za pasem weekend więc może 7.
Nowe standardy w bankowości @mBank
Co na to @ZespolmBanku? Który oczywiście pozdrawiam.
Komentarze (13)
najlepsze
Chyba też to wrzucę na wypok.
Ludzie (eksperci) udzielają odpowiedzi bez wglądu w dane? Ponaglają moją dyspozycję bez wglądu w dyspozycję?
Łączyłem się przez modem kablowy UPC. Nie pogrążajcie się. Poczekam. Bo na reklamacje macie 30 dni.