Jedynka z najniższą słuchalnością w historii, traci też Trójka
W czwartym kwartale ub.r. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF Classic, a liderem wśród spadków była Jedynka. Stacja ta odnotowała również najgorszy wynik w historii nadawania, a swój najsłabszy wynik wyrównał siostrzany PR3.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 174
- Odpowiedz
Komentarze (174)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Zawsze śmieszyła mnie megalomania słuchaczy trójki i cała ta aura pseudo wysublimowania i smaku.
Prawda jest taka, że to co oferuje trójka obecnie to głównie nachalne reklamy media marktu i środków na grzyba cipy pomieszane z propagandą polityczną wpychaną w godziny najwyższej słuchalności.
Ludzie szukajacy innej muzyki odchodzą na platformy streamingowe, gdzie nie ma tyle gówna.
Ludzie słuchają radia praktycznie tylko w aucie i czasami w pracy (tu królują internetówki), a pokolenie ludzi dla których radio było jedyną rozrywką na wsi powoli wymarło.
I młodych nie interesuje "w jezioranach" czy odświeżanie cuchnących trupem skaldów. Bo wpadają do auta na 15 minut rano i po południu.
@wojtoon: Tak jest pewnie w przypadku jedynki i zwłaszcza dwójki. Co do Trójki, to sądząc po tym, co wypisują na fanpejdżu tego radia to jednak polityka jest dominującym czynnikiem dla którego ludzie wybierają co innego (chociaż żeby być dokładniejszy to chodzi o zmiany kadrowe związane ze zmianą władzy)
Ja sam kiedyś słuchałem
@Zeddd: otóż nie w tym wypadku. RMF Classic w okresie świątecznym naprawdę dało radę.
Poza tym minimalna ilość reklam albo wcale w PR1 oraz konkursów sms.
@polskieradio
Czwórka jest ciągle, tylko, że w DAB+ i on-line.
@tomasz_uchciok: tylko wszędzie jest podobna muzyka, smęty, programy polityczne na każdym programie.
i stanu wód głównych rzek Polski
i hejnału o północy
i odbioru na falach długich w calutkim kraju i daleko poza.
Ta stacja, audycje i sposób ich prowadzenia, dźwięki, to wszystko brzmiało dokładnie tak samo, jak byłem mały, czyli w latach 80. Młodszych słuchaczy nie przyciągną, a starsi odchodzą.
Trudno, trzeba dać szansę lepszym. Raczej nie słucham polskiego radia ale czasem próbuję RMF FM i zawsze po chwili wyłączam bo jak tak ma radio wyglądać, tyle posranych reklam i zero konkretnej treści to ja dziękuje.