Zawsze się zastanawiałem co powoduje, że auto się tak zachowuje. Bo te filmiki można podzielić na 2 kategorie: jedna gdzie po burn outcie auto jedzie dalej prosto i druga gdzie d--a zaczyna latać i kończy się tak jak tu. Trzeba twardo trzymać gaz do póki auto nie złapie przyczepności? Trzeba lekko odpuszczać gaz w miarę nabierania prędkości? Czy można robić z pedałem gazu co się chce, bo to bez znaczenia?
@vertebrae_verae: Jak d--a ucieka to lekko trzeba skontrować (wyprostować), tutaj widać brak umiejętności kierowcy który zrobił za mocną kontre, nie opanował auta, potem panika i skończyło się tak jak się skończyło
@vertebrae_verae: tu chodzi o coś innego, facetowi ucieka d--a więc kontruje(czyli dobrze) ale jednocześnie odpuszcza gaz i tym samym dociąża przód, dzięki czemu samochód nagle ma za dużo przyczepności na skręconych przednich kołach które go ciągną w bok, i potem to już huśtawka bo jedna kontra za drugą jest za mocna trzeba mieć doświadczenie i ustawiać koła tak jak powinien jechać samochód(w sensie koła skręcone w stosunku do samochodu ale
Komentarze (6)
najlepsze
trzeba mieć doświadczenie i ustawiać koła tak jak powinien jechać samochód(w sensie koła skręcone w stosunku do samochodu ale