2018.09.01 Na pepper.pl znalazłem ciekawą ofertę sprzedaży laptopa w sklepie Orange.pl Bez umowy, płatność za gotówkę u kuriera lub w salonie. Z czasem pojawiają się komentarze zadowolonych kupujących, którzy odebrali swoje sztuki.
2018.09.07 Składam zamówienie na laptopa za 2420zł +16zł dostawa do domu. Otrzymuję potwierdzenie w postaci numeru. Brak informacji co zamówiłem. Mam czekać na kontakt, na infolinii też zalecają po prostu czekać mimo jakichś moich uwag do zamówienia.
2018.09.10 Składam zamówienie na kolejną sztukę dla bliskiej osoby.
2018.09.10 Dzwoni kurier, który ma dla mnie przesyłkę z Orange. Super.
2018.09.10 Kurier przywozi mi kopertę z dokumentami za pobraniem: 16zł. Brak laptopa. Zaskoczenie. Nie czeka aż wyjaśnię sprawę na infolinii. Płacę... w środku: rachunek za realizację usługi kurierskiej polegającej na dostarczeniu niniejszego rachunku. WTF?
2018.09.10 Dzwonię na infolinie wskazane w potwierdzeniu złożenia zamówienia, wymiennie na oba podane numery. Jestem wielokrotnie przełączany z działu do działu, rozłączany po 20 min oczekiwania... wreszcie chyba dziesiąta rozmówczyni mówi: status zamówienia jest zakończony, z naszej strony to już wszystko. Jeśli uważa Pan, że coś jest nie tak, proszę zgłosić reklamację.
Mój przypadek nie jest odosobniony. Skontaktowało się ze mną kilka osób, które również otrzymały taki dokument zamiast zamawianego laptopa. Wielu użytkowników, chciało odebrać sprzęt w salonie, zostali odprawieni z kwitkiem lub zaproponowano im wydanie sprzętu, ale po wyższej cenie! Część osób odebrała srzęt bez problemu po cenie takiej jak ja zamawiałem.
Orange to co z moim zamówieniem? Mam czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a w tym czasie wyprzedacie zamówione laptopy innym? Wyjaśnienie tego na infolinii to jakiś dramat. Dzwonię na numer 510100100 ale jestem proszony o numer PESEL, który ponoć ma mnie zidentyfikować (nie podawałem go przy składaniu zamówienia, nie było takiej pozycji do uzupełnienia). Dzwoniąc na numer 801234567 konsultanci nie wiedzą jak ugryźć temat i przełączają do innego działu lub zbywają, żeby zadzwonić na 510100100. W sumie spędziłem chyba ze 2h na waszych infoliniach, rozmawiałem z blisko dziesiątką osób i jedyne co mogę stwierdzić to bardzo utrudniacie życie swoim klientom a pracownicy wymagają szkoleń również z kultury zachowania się. @OrangeEkspert zasugerował kontakt z infolinią 505205205. Dwa razy uzyskałem tam informację, że na tej infolinii nie można sprawdzić statusu zamówienia, tylko sprzedają nowe usługi. Jeden z konsultantów spod 505205205 polecił mi zadzwonić na 505205205 :D Infolinia sklepu na której nie można sprawdzić statusu złożonego zamówienia? Czy Wy w tym Orange palicie coś w pracy?
Komentarze (228)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Czekaj...
Zamówiłeś laptopa za 2000+ zł, przyjechał kurier, poprosił o 16 zł pobrania, a Ty po prostu zapłaciłeś? Zgaduję, że włączył Ci się wewnętrzny nosacz i pomyślałeś "Oho, ktoś się jebnął, kupiłem laptopa za 16zł, cebula mocno!".
jedną z dwóch przesyłek odebrałem ponieważ chciałem dowiedzieć się czemu nie ma laptopa i co Orange namieszało. Dzięki mnie, wiele innych osób nie musiało odbierać tych dokumentów, ponieważ zostali poinformowani co dokładnie zawiera przesyłka pobraniowa.
#gownorange