Cześć Mirasy i Różowe,
na wstępie chciałbym zaznaczyć, że to konto założyłem wyłącznie w celu opisania tej sprawy, dlatego mimo nielubianego koloru proszę o plusowanie i wykopywanie, żeby to dotarło do większej liczby osób.
tldr; kupiłem w RTV EURO AGD sklepie internetowym na raty telefon, paczka przyszła, zawartość zmiażdżona (ekran rozwalony) - pytam wszystkich co robić, bo nigdy nie miałem takiej sytuacji
Przed weekendem w sklepie internetowym RTV EURO AGD zamówiłem Samsunga Galaxy A5, szybkę i kartę pamięci. Odebrałem przesyłkę za pośrednictwem kuriera DPD (teraz oczywiście mądry po szkodzie wiem, że mogłem otworzyć w obecności kuriera, ale raz że ten wszystko na szybko i już już podpis i gościa nie ma, dwa to naiwnie uwierzyłem że wielka czerwona naklejka OSTROŻNIE na worku foliowym z logo RTV EURO AGD niejako sprawi, że przesyłka będzie faktycznie delikatnie traktowana...). Po otwarciu okazało się, że:
- opakowanie z szybką ochronną jest zmiażdżone i pogięte,
- karta pamięci raczej sprawna ale opakowanie też połamane,
- no i wisienka: zmiażdżony Samsung, zgniecione opakowanie na którym widać dodatkowo ślad po uderzeniu jakimś ciężkim przedmiotem, przez rozwalone opakowanie dostrzec można również piękną pajęczynę utworzoną z rozbitego ekranu.
Porobiłem zdjęcia i wysłałem je na adres kontaktowy dla reklamacji RTV EURO AGD, zgłoszenie zostało przyjęte i czeka na dalsze rozpatrzenie. Więc napiszę tutaj jeśli coś mi odpiszą. Mam jednak złe przeczucia a jako że wykop już wiele razy pomagał ludziom w takich sytuacjach, proszę Was o radę co mogę zrobić w takim przypadku jeżeli:
- zakup był realizowany w całości w serwisie internetowym,
- zakup ratalny związał mnie umową kredytu konsumenckiego z bankiem Alior,
- mam nagranie z otwarcia paczki,
- sprzętu nie rozpakowałem z rozwalonego opakowania, przeze mnie nie jest w żaden sposób naruszony.
Miał ktoś z Was kiedyś podobną jazdę? Proszę o porady bo w tej sprawie jestem świeżak.
Pozdro
Komentarze (33)
najlepsze