Wydawcy „Nie” i „Faktów i Mitów” ze spadkami wpływów i stratami.
W ub.r. wydająca tygodnik „Nie” spółka Urma zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 10 proc. do 3,85 mln zł, a wydająca „Fakty i Mity” Błaja News - o 27,1 proc. do 3,56 mln zł. „Nie” sprzedawało się średnio w ok. 26 tys. egz., a w całym roku zarobiło jedynie 3,5 tys. zł z reklam.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 78
Komentarze (78)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Gówno kasa w gówno gazecie.
Ktoś to jeszcze czyta ?
@eratyk: Wg zestawienia 26 000 osób tygodniowo kupuje.
A ponieważ każdą gazetę czyta zazwyczaj więcej niż jedna osoba, to można śmiało założyć, że i z 50 000 osób.
Co tydzień.
Komentarz usunięty przez moderatora