Wow! Świetna realizacja i przekaz ! Tyczy się to nie tylko pewnie spoglądania na telefon na przejściu tramwajowym (jak można nie zobaczyć/usłyszeć 50 tonowego pojazdu?) ale i na przejściach dla pieszych i rozmowy podczas jady samochodem.
Niewiele to da. Kampanie o bezpieczeństwie na drogach istniały już przed internetem i od zawsze miały niewielki wpływ na liczbę wypadków. Kontrole i kary to najskuteczniejsza metoda, ale stawianie mundurowych na przejściach by patrzyli czy ludzie się rozglądają przy przechodzeniu przez ulicę to przesada.
@Bulgo: Nic dodać, nic ująć. Kiedyś, nawet nie kiedyś, jeszcze kilka lat temu można było nawiązać jakiś kontakt wzrokowy z dziewczyną, poznać się. Teraz to jest niemożliwe bo albo wlumpione to w smarttelefonik, a jak idziesz już na siłę na podryw, to ona nie słyszy, bo ma jeszcze dokanałówki słuchawki. A jak usłyszy to zawiesza się na moment, popatrzy przez chwilę w niebo, po czym wraca do smart-g*wna. Chciałbym wrócić jeszcze
Kreatywna kampania? Może i tak. Dobra kampania? Moim zdaniem ani trochę. Przede wszystkim 3,5 minuty to za długo na reklamowanie czegokolwiek. Naprawdę nikła ilość osób poświęci tyle czasu na obejrzenie całości jakiejś tam kampanii społecznej, co zresztą widać po komentarzach. Po drugie to tak naprawdę nie wiadomo o co chodzi. Badają sobie smartfonowych zombie siedzących w tramwaju,a dopiero po 2 minutach okazuje się, że przekaz jest zupełnie inny i chodzi jednak o
Komentarze (272)
najlepsze
Swoją drogą poruszony bardzo ważny problem
@lilost: (ʘ‿ʘ)
Komentarz usunięty przez moderatora
@Bulgo: A jak tam polskie bysiory? Wszystko u nich dobrze?