Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko230
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

447

Jak Vectra olewa swoich klientów

Jak Vectra olewa swoich klientów

Moja historia z firmą Vectra. Firma nie chce nam pomóc. Umówiony technik dwa razy nie przychodzi.

FastManPL
FastManPL
z
wykop.pl
dodany: 13.06.2018, 18:01:58
  • #
    vectra
  • #
    internet
  • #
    gdansk
  • #
    trojmiasto
  • #
    pomocy
  • #
    komputery
  • 113
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Moja historia z firmą Vectra:


Jak zostałem klientem Vectry:

Półtora roku temu zawiązałem umowę z firmą Pro-Internet w Gdańsku, przez ten czas byłem mega zadowolony z ich usług - zawsze pełna prędkość internetu, zero jakichkolwiek awarii, brak dostępu do internetu zanotowałem może maksymalnie przez 5 minut! 

Niestety kilka miesięcy temu zaczęły się telefony od firmy Vectra. Osoby dzwoniące do mnie mówiły że Vectra wykupiła Pro-Internet i jeżeli chce mieć dalej internet to muszę się umówić na instalację (chcieli mi podłączyć nowe kable i modem), sam dopytałem się ich i okazało się, że PRZY OKAZJI podpiszę z nimi nową umowę. Wszystko to okazało się kompletną bzdurą bo Pro-Internet miał dostarczać internet jeszcze przez jakiś nieokreślony czas (Vectra twierdziła że po prostu zostanę bez internetu). Telefony się powtarzały a ja dalej byłem zadowolony z Pro-Internet. Niestety dwa miesiące temu nadszedł czas, gdy Pro-Internet oficjalnie powiadomił swoich użytkowników, że kończy świadczyć nam swoje usługi i możemy nie wyrazić zgody na przejście do Vectry, bądź też dobrowolnie zostać przejęci, bez żadnych zmian w umowie (cena, prędkości, sposób podłączenia). Tak więc z braku wyboru jakiejś dużo lepszej alternatywy zostałem klientem Vectry i zacząłem opłacać im faktury. 


Zaczynają się problemy:

Przez około 2 miesiące bycia klientem Vectry wszystko wydawało się być w porządku. Do czasu...

04.06.2018 - wstajemy rano i nie ma prądu. Zdarza się, po jakimś czasie jednak prąd wraca, ale internetu nie ma. No cóż - zdarza się - nie widzę żadnego problemu. Wychodzę do pracy a po powrocie z pracy okazuje się, że internetu dalej nie ma, tak więc pierwsze co to sprawdzam router, następnie podpinam się bezpośrednio kablem do komputera. Wszystko jest w porządku a jednak internetu dalej nie ma. No to telefon na infolinię, konsultant jeszcze się upewnił, czy to nie wina z routerem/komputerem, sprawdził czy pod tym adresem mają jakąś awarię, wszystko wydaje się być w porządku, więc umawia technika. Technik umówiony na tydzień później ( 11.06.2018 godzina 14:00-16:00 ) z adnotacją, że to odległy termin i o ile to możliwe to zostanie wyznaczony bliższy termin.

11.06.2018 - Rano dostajemy przypomnienie o wizycie technika. Czekamy na technika w wyznaczonych godzinach. Nikt się nie zjawia, nikt nie dzwoni, nikt nie pisze. Dzwonię na infolinię i dostaję informację, że w systemie zgłoszenie jest otwarte także mamy czekać, ale dla pewności jeszcze proszę o kontakt do technika - konsultantka nie może nam udzielić takiej informacji i sama dzwoni do technika, ten rzekomo nie odbiera. Zostajemy w mieszkaniu do końca dnia i czekamy w międzyczasie ponownie dzwoniąc - rezultat ten sam.  

12.06.2018 - Przypominam się rano na infolinii, zgłoszenie dalej pozostaje otwarte, ale konsultantka wysyła eskalację do przełożonych technika, aby wyjaśnić sytuację. Kilka godzin później otrzymuję SMS'em przypomnienie o wizycie technika w dniu 13.06.2018 w godzinach 14:00-16:00. Nikt ze mną nie skonsultował dnia ani godziny, kiedy ma się zjawić technik, w tych godzinach jestem jeszcze w pracy, także, aby już ostatecznie załatwić sprawę załatwiam sobie szybsze wyjście. 

13.06.2018 - Wychodzę szybciej z pracy, jadę do domu i czekam... Godzina 16:00 - dzwonię na infolinię, konsultantka oczywiście chce abym poczekał, ale na moją prośbę dzwoni do technika. Dostaję odpowiedź, że to nie jest jego rejon... tyle... Pani proponuję zrobić eskalację - czyli to samo co było robione już dwa dni wcześniej. Usiłuje otrzymać jakikolwiek kontakt do kogokolwiek kto byłby zrobić cokolwiek poza wysyłaniem kolejnych zgłoszeń. Niestety, Pani nie może mi podać numeru ani do technika, ani do przełożonych, ani do jakiegoś działu odpowiedzialnego za techników, pojawia się chwila nadziei, kiedy konsultantka ma przekazać telefon swojemu przełożonemu, niestety, ten odpowiada jej, że nie jest uprawniony do rozmów z klientami. Zostaję zapewniony, że jeszcze tego dnia ktoś zadzwoni do mnie i wyjaśni sprawę. Mamy już godzinę 20'tą i nadal brak jakichkolwiek informacji. W międzyczasie moja dziewczyna próbowała coś jeszcze zdziałać na infolinii - nic z tego, konsultanci jedyne co to wysyłają kolejne zgłoszenia w ich systemie...


TL;DR:

Od 9 dni nie mamy internetu. Technik był już umówiony dwa razy, w obu przypadkach się nie zjawił, przy drugim razie specjalnie zwalniam się szybciej z pracy aby zdążyć na wizytę technika. Ponad godzina spędzona na infolinia w niczym nie pomogła. Nikt nie chce nam realnie pomóc - wysyłane są tylko kolejne zgłoszenia w ich systemie informatycznym. Moja dziewczyna studiuje, potrzebuje internet do nauki. Pracuje też zdalnie przez internet i pomaga nam opłacać wynajmowane mieszkanie. Jesteśmy już bezsilni, nie wiemy co dalej robić...


Treści powiązane (2)

Ten jest dobry (nie jestem jego pracownikiem czy właścicielem).
przemyslawn2
z eastwest.com.pl
  • 0
Opinia o Vectra czy to ma sens
konto usunięte
z totemat.pl
  • 0

Komentarze (113)

najlepsze

Rodriqu
Rodriqu
13.06.2018, 19:30:52 via Android
  • 53
Też miałem z nimi problemy. Chyba jedyna rada to zmienić dostawcę internetu.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

rbbxx
rbbxx
14.06.2018, 11:33:01
  • 3
@Rodriqu: W dużych miastach to nie problem, gorzej w mniejszych miejscowościach gdzie konkurencja mizerna.
  • Odpowiedz
WstretnyOwsik
WstretnyOwsik
14.06.2018, 11:38:26
  • 1
@rbbxx: Mizerna bo i tak wszystko leci po starych kablach tpsa, zmiana dostawcy nic nie zmieni. Na szczęście coraz więcej lokalnych firm robi swoje światłowody, w moich okolicach już jest w czym wybierać. Niestety mimo że Orange ma w każdej wiekszej miejscowości światłowody w szafie magistrali dla klientów nie robia
Ale właśnie mniejsze firmy bez problemu dzierżawią łącze os nich tym sposobem 100 mega i ping ma poziome kilku ms
  • Odpowiedz
FastManPL
FastManPL
Autor
13.06.2018, 18:13:36 via Android
  • 49
Zwracam się do wykopu o pomoc. Już nie raz pokazaliście jaka w Was siła. Wiem, że nie ja jedyny zmagam się z takimi problemami z Vectrą. Spróbujmy coś zmienić.
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Jadzia
Jadzia
14.06.2018, 09:10:26
  • 30
@FastManPL: Wklej im ten link na fanpejdżu, to się wezmą za robotę. Na wykopie nikogo od nich nie ma.
  • Odpowiedz
FastManPL
FastManPL
Autor
14.06.2018, 11:03:10
  • 10
@lubie_spac: Przeszedłem nic nie podpisując. Zostałem poinformowany, że przejdę wtedy automatycznie do Vectry na warunkach pro-internetu.
  • Odpowiedz
lewoprawo
lewoprawo
14.06.2018, 10:00:40
  • 33
Ja z Vectrą nie chcę mieć nic do czynienia po tym, jak musiałem 4x brać urlop, żeby przenieść internet po przeprowadzce do innego mieszkania:

1) Za pierwszym razem przyjechali i okazało się, że zainstalowali jakąś swoją skrzynkę w odnodze korytarza będącego częścią czyjegoś prywatnego mieszkania - za zamkniętymi drzwiami. Powiedzieli, że nie ma dostępu, więc elo i pojechali. Sam musiałem łapać tego sąsiada i poprosić o obecność, kiedy umówię następny termin przełączenia.

2)
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kowalov
kowalov
kowalov
14.06.2018, 07:16:57 via Android
  • 22
Ja z vectra walczylem przez 3 mce bo mialem blokowane porty z ktorych korzysta ea. Moglem zapomniec o meczyku w fife i parti bf4. Pomogl spam fb, maila, infolinia i oczywiscie tlumaczenie ze nie maja prawa blokowac portow.
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rewowler_Ocelot
Rewowler_Ocelot
14.06.2018, 11:04:19
  • 3
oczywiscie tlumaczenie ze nie maja prawa blokowac portow.


@kowalov: a tak poważnie, mogą czy nie mogą?
  • Odpowiedz
ppawel
ppawel
14.06.2018, 11:08:20
  • 4
@kowalov: u mnie też te dupki blokowały porty od VOIP (przy czym na infolinii zarzekali się że nic nie blokują), na szczęście umowa była na osobę fizyczną i podpisana poprzez domokrążcę, więc moglem po kilku dniach kopnąć ich w tyłek i wziąć bardziej cywilizowanego operatora
  • Odpowiedz
kubapolice
kubapolice
14.06.2018, 03:50:07 via iOS
  • 11
@FastManPL: przejdź się do lokalnego biura Vectry. Możesz tez porozpinanych kable w skrzynce, wówczas napewno się zjawią (✌ ゚ ∀ ゚)☞
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kyaroru
kyaroru
14.06.2018, 12:41:01
  • 5
@kubapolice: Stara budowlana metoda na kable w ziemi do których nikt się nie przyznaje? :D
  • Odpowiedz
kyaroru
kyaroru
15.06.2018, 19:31:50
  • 1
@kubapolice: Ok, ja korzystałem z ich usług jak jeszcze mieszkałem w stolicy, gdzie to były same salony alla telefonia komórkowa, może gdybym poszedł do biura w takim Skarżysku gdzie po prostu kupili lokalne kablówki, to bym trafił na jakichś ludzi technicznych:)
  • Odpowiedz
leon-san
leon-san
13.06.2018, 19:17:39
  • 10
Czy więcej osób w bloku/osiedlu, po tej przerwie z prądem też nie ma internetu? Jeżeli tak, to wygląda, że trzeba zresetować switcha dla bloku.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

fryderyk_basta
fryderyk_basta
fryderyk_basta
14.06.2018, 10:20:16 via Android
  • 6
@FastManPL zobacz po nazwach sieci wifi jak wyłapuje twój komputer. Najczęściej nikt nie zmienia nazwy sieci. Jeżeli oczywiście je widzisz.
  • Odpowiedz
JabLuszko
JabLuszko
14.06.2018, 11:41:19
  • 3
@fryderyk_basta: ale występowanie sieci WiFi != Internet - chyba, że Vectra ma jakieś bardzo specjalne (:D) oprogramowanie?
Router mu działa, sieć lokalną bezprzewodową rozgłasza...
  • Odpowiedz
pietar
pietar
pietar
14.06.2018, 13:08:11
  • 6
Przy tak długim czasie bez internetu możesz chyba wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym z winy operatora. I oczywiście od razu możesz podpisać umowę z nowym dostawcą. Jeśli będą straszyli karami umownymi - zgłaszasz się do UKE.

Ja też miałem z nimi niezłe przejścia. Było to prawie trzy lata temu, więc daty mogą być nieco niedokładne, ale sytuacja wyglądała następująco:
Przeprowadzałem się do innego mieszkania i zadzwoniłem do Vectry z pytaniem, czy można przenieść na
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pietar
pietar
pietar
14.06.2018, 13:08:28
  • 10
@pietar: cd
12.10 Dostaję od Vectry odpowiedź o nieuwzględnieniu reklamacji - Vectra może odmówić przeniesienia pod nowy adres, jeżeli nie ma możliwości technicznych. Odpisuję, że byłem zapewniany o możliwości przeniesienia, wniosek nie został w ciągu 30 dni odrzucony, a internetu jak nie było, tak nie ma. Dodaję żądanie zwrotu pieniędzy za dwie ostatnie faktury w związku z brakiem usługi.
26.10 Vectra odpisuje, że do reklamacji już się odnieśli i nie mają do
  • Odpowiedz
FastManPL
FastManPL
Autor
14.06.2018, 14:48:25
  • 4
INTERNET WRÓCIŁ!
Nie wiem ile w tym zasługi wykopu, ale dzisiaj zadzwonił do mnie technik osobiście, że jedzie w moją stronę. Co prawda byłem w pracy, ale twierdził, że może się uda bez wchodzenia. Jak wróciłem z pracy to chodził po okolicznych blokach i szukał przyczyny awarii, koniec końców się udało i internet działa!
Mega w porządku człowiek, sam narzekał na vectre i na fatalny przepływ informacji, bo dopiero dzisiaj dostał informację,
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

HarrisonBond
HarrisonBond
14.06.2018, 12:26:11
  • 4
@FastManPL: u mnie bylo dokladnie to samo... prosilem sie PIEC RAZY zeby technik przyszedl i zdiagnozowal problem. okazalo sie, ze "diagnozuje" sobie na odleglosc i bierze za to hajs jak za normalne odwiedziny. udalo mi sie skontaktowac z osoba postawiona nieco wyzej i nagle okazalo sie, ze technik przyjdzie jeszcze tego samego dnia :) u mnie problemem okazal sie stary modem, ktory jednak dalo sie wymienic i to za darmo
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

HarrisonBond
HarrisonBond
14.06.2018, 12:32:55
  • 1
@FastManPL: napisalem na jakiejs technologicznej grupie, ze mam problem z vectra i w sumie sam sie do mnie zglosil na priv :) niestety nie powiem Ci juz kto to byl bo dzialo sie to kawalek czasu temu.. ale mozesz probowac w ten sposob! :)
  • Odpowiedz
FastManPL
FastManPL
Autor
14.06.2018, 12:39:06
  • 1
@HarrisonBond: Do mnie właśnie przed chwilą technik i mówił, że już do mnie jedzie i mimo, że nie ma mnie w domu to spróbuje rozwiązać problem, a jak nie to mam do niego dzwonić jak wrócę z pracy. Także zobaczymy, bo coś się w końcu ruszyło!
  • Odpowiedz
Pawliko
Pawliko
14.06.2018, 12:25:17
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Pawliko
Pawliko
14.06.2018, 12:34:13
  • 2
@FastManPL: Mialem to samo w orange, kilka dni bez internetu, umowiony technik ma mnie w dupie. Zadzwonilem, powyklinalem, pokrzyczalem, i nagle sie okazalo ze "jednak technik bedzie u pana dzisiaj", no i byl...

Pierwszy raz to mialem nawet wyrzuty ze potraktowalem tak tego konsultanta, ale teraz po latach "doswiadczen" to juz po mnie splywa.
  • Odpowiedz
kosiarzxx
kosiarzxx
14.06.2018, 13:16:21
  • 0
@Pawliko: może i się sprawdza, ale nie u nas ¯\_(ツ)_/¯. Vectra i UPC mają infolinie rozwalone po całej Polsce, i szansa na trafienie na osobą kompetentną niestety jest dość niska.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >

Hity

tygodnia

Prezes Naczelnej Izby Lekarskiej odmawia ujawnienia zarobków.
Prezes Naczelnej Izby Lekarskiej odmawia ujawnienia zarobków.
3679

Pokaż 18+

Patologiczni policjanci zmyślili prawo i brutalnie je na mnie egzekwowali!
Patologiczni policjanci zmyślili prawo i brutalnie je na mnie egzekwowali!
3394
Międzynarodowy dzień awarii sprężarki
Międzynarodowy dzień awarii sprężarki
3116
Policja Bieruń wytacza Audytorowi postępowanie i blokuje komentarze
Policja Bieruń wytacza Audytorowi postępowanie i blokuje komentarze
3111
Bezdzietne kobiety powinny później przechodzić na emeryturę - petycja.
2946
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #internet
  • #upc
  • #telewizja
  • #orange
  • #multimedia
  • #oszukujo
  • #warszawa
  • #pytanie
  • #wroclaw
  • #netia
  • #prawo
  • #vectracwel
  • #olsztyn
  • #heheszki
  • #gorzkiezale

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking