Szkoda że test przeprowadzony jest na miękkim podłożu, widać jak koła robią wgłębienie w powierzchni i łatwiej jest przez to powrócić do "równowagi" (przy powrocie koła wskakują we wgłębienie i auto łatwiej staje na czterech). Czuję że na utwardzonym podłożu nie było by tak łatwo ( ͡º͜ʖ͡º)
@KloszardGT: wydaje mi się, że to właśnie miękkie podłoże bardziej sprzyja koziołkowaniu. Pojazd mocniej wytraca prędkość niż na asfalcie + z każdym metrem bardziej zakopuje się w piasku co potęguje efekt, przez co działa na niego większy moment obrotowy.
@zobq Możliwe że sprzyja koziołkowaniu, ale chodzi mi o to że na miękkim podłożu łatwiej jest Tesli powrócić do poprzedniego stanu niż miało by to miejsce na twardym.
Hm.. Test pokazuje coś w stylu uderzenia "ściany" w samochód. Coś jak uderzenie tira albo pociągu w bok auta. Ciekawe jak się zachowa, gdy się samochód podważy rozpędzonym klinem, coś w stylu Lamborghini wyjeżdżającego pod Model X. W aucie były manekiny? To jest dodatkowa masa, która po uderzeniu uzysk pewien pęd, który może pomóc auto przewrócić.
Test robi wrażenie, zachowuje się podobnie do łodzi ratunkowych.
Nie da się przewrócić, czy da się ale trudniej, co za różnica- ważne, że ktoś się wreszcie wziął za ten problem bo niektóre auta przewracają się na dach od kichnięcia.
Komentarze (30)
najlepsze
Serio, ktoś w to uwierzył, że się nie da?!(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
źródło: comment_9NfqCxe1bFatjHF42w6pshjAwxFrW0s4.jpg
Pobierzźródło: comment_OyLglKWT58kPxTYKwJ2M58eNLl3p3zE8.jpg
PobierzTest robi wrażenie, zachowuje się podobnie do łodzi ratunkowych.