@Styskiewicz: Pamiętam jak niedopracowane były pierwsze wersje, nawet po kilku patchach gra była wylęgarnią bugów (w każdej lokacji spamowała na nowo wrogów, można było nachapać ekwipunku ciagle w tym samym miejscu) ale zasysała czas jak czarna dziura, klimat powalał.
Tego zimowego dnia stary Sidorowicz jak zwykle siedział w długim, wełnianym szlafroku przed kominkiem czytając swoją ulubioną książkę Strugackich. Poły długiego szlafroka opadały za fotel w stylu późnego Breżniewa, a końcówką paska figlarnie bawił się ulubiony kot starego sprzedawcy o imieniu Rentgen. Po dłuższej chwili do wysokiego pokoju wszedł syn Sidorowicza i zasiadł na tapczanie. - Tato, musimy porozmawiać. Sidorowicz nie podniósł wzroku znad książki. Nie zauważył nawet, że jego
Jeśli twórcy będą mieli problem z budżetem, to moim zdaniem, lepiej będzie jak poproszą fanów o wsparcie, niż ciąć koszta, bo inaczej znów będziemy mieli klimatyczną, lecz zabugowaną grę.
Nie ma co się podniecać. GSC obecnie to cień ekipy która stworzyła oryginalnego Stalkera. Jarałbym się jakby 4A Games twórcy serii Metro wzięli się za kontynuacje Stalkera, tym bardziej że wielu developerów którzy pracowali nad oryginalnym Stalkerem przeniosło się właśnie do 4A Games. Druga sprawa ich ostatnia gra Kozacy 3 to podobno skok na kasę i bardzo kiepska gra. Trzecia sprawa mają robić kontynuacje Stalkera na Unreal Engine 4 na którym według
Dodałbym nawet że twórcy oryginalnego Stalkera są rozrzuceni po dwóch innych studiach bo jeszcze Vostok Games:
"Our company appeared in March 2012 in Kiev. Ten years earlier, when at GSC Game World we started developing the renowned S.T.A.L.K.E.R. game series and continued working on it until December 2011 when the studio was unexpectedly shut down and the S.T.A.L.K.E.R. 2 project – frozen. We did not reach agreement with the rights owner regarding
@Nuker: Nie wiem co ty masz do kozaków. Gra całkiem dobra, taka na 7. Ludzie którzy piszą że skok na kasę bo za bardzo podobna do części 1 to chyba przed premierą wyobrażali sobie nie wiadomo jakie innowacje w tylu laserów i statków kosmicznych.
Komentarze (145)
najlepsze
Tego zimowego dnia stary Sidorowicz jak zwykle siedział w długim, wełnianym szlafroku przed kominkiem czytając swoją ulubioną książkę Strugackich. Poły długiego szlafroka opadały za fotel w stylu późnego Breżniewa, a końcówką paska figlarnie bawił się ulubiony kot starego sprzedawcy o imieniu Rentgen.
Po dłuższej chwili do wysokiego pokoju wszedł syn Sidorowicza i zasiadł na tapczanie.
- Tato, musimy porozmawiać.
Sidorowicz nie podniósł wzroku znad książki. Nie zauważył nawet, że jego
Ojjj, jakby zamiast Sidorowicza był Striełok to byłoby czyste złoto, ale i tak fajna pasta
"Our company appeared in March 2012 in Kiev. Ten years earlier, when at GSC Game World we started developing the renowned S.T.A.L.K.E.R. game series and continued working on it until December 2011 when the studio was unexpectedly shut down and the S.T.A.L.K.E.R. 2 project – frozen. We did not reach agreement with the rights owner regarding