Mnie to bardziej przypomina całkiem leciwą już grę Stunt GP. Tam również był widok (opcja) sprzed samochodu, tory z bandami i samochodziki na baterie. Brakuje jedynie ewolucji i pit stop'ów do ładowania baterii.
Jeśli chciałby zabrać się za coś, co naprawdę przypomina WipEouta, musiałby mieć jakąś masę elektromagnesów oraz również jakiś magnetyczny statek antygrawitacyjny tak jak pisze Wielgi88, dual-hull najlepiej, nie wiem, może Qirex albo Goteki, mają największą powierzchnię. Tylko nie wiem, jak zrobić speedpady, może jakiś mocny nawiew? A broń? Przydałyby się także efekty specjalne dla pilota w stylu podnośników hydraulicznych zależnych od żyroskopu znajdującego się w pojeździe. Wszystko to miałem już dawno w
@Dibhala: dokladnie. A cala ta idea nie powinna odnosic sie do gry WipeOut ale do Rollcage- to byloby juz latwiejsze do zrealizowania przy niewielkich nakladach :) Zrobienie takiego autka jak tam sa nie byloby duzym problemem, a spowodowaloby znikniecie problemu "auto na plecach": http://video.google.com/videoplay?docid=4138706545482202513#
Komentarze (38)
najlepsze
długie godziny grałem w tę grę. jest ona jednym z komputerowych symboli mojego dzieciństwa.
Ale oczekiwania jak najbardziej dobre. :)
btw. kolo powinien popracować teraz nad furą i obudować ją klatką, aby po przewróceniu sama wracała do pozycji wyjściowej.