Kończy ci sie gwarancja na telefon to masz go zalanego i odwidzenia ! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Opisze moją przygodę z serwisem LG ( nie polecam )
Telefon wzięty w abonamencie ( i love cebula ) k10 (Model:K420)
jakiś miesiąc temu zaczęły się cyrki z ładowaniem i działaniem tylnego klawisza więc odeśle na gwarancje. Gwarancja do 15.04.2018
Wysłany 04.04 dostałem z powrotem 10.04 z takim pięknym pismem :)
Niestety pech chciał ze pracuje w branży gsm i serwisie więc chciałem sprawdzić jak to się stało ze telefon miał kontakt z cieczą i oto efekty
Wszystkie lateksy białe Na obudowie, Na bateri,
myślę może gdzieś na płycie będą oznaki jakieś ślady abo osad chociaż skoro telefon miał mieć kontakt z cieczą.
płyta Głowna jak najbardziej OK żadnych zaśnieżeń itp
Wszystko w normie czas na rodzynek na torcie ściągam płytę główna która była zalana ( kontakt z cieczą ) i mam cały goły LCD ale tutaj też wszystkie lateksy białe...
CZYLI W SKRÓCIE LG ODESŁANO TELEFON BO 15 KOŃCZY SIĘ OKRES GWARANCJI WIĘC RACZEJ JUŻ NIE ODEŚLE IM GO 2X Telefon według mnie nie miał żadnego kontaktu a LG nie che podjąć się naprawy... Co myslecie zrobić UOKiK ? czy zamawiać graty i samemu robić ?
Komentarze (252)
najlepsze
"Składam reklamację na telefon powołując się na gwarancję producenta. W telefonie nie działa : ładowanie oraz tylny przycisk. Przeniosłem się w czasie i odczytałem 4 wasze różne odpowiedzi na reklamację. Wy tego nie pamiętacie, ale ja tak. Dbając o wasz czas i mój, poniżej zamieszczam waszą odpowiedź na reklamację z 4 różnych skoków w czasie oraz od razu moje odpowiedzi. Nie musicie już sprawdzać tych
@Arthaniel: Zajeździłeś kości pamięci, telefon leci już na zapasowych, po spatchowaniu ścieżek przez kontroler pamięci. Po formacie telefon nie korzysta z padniętych komórek, ale zaczynają padać nowe, w najbliższym czasie padną wszystkie.
Nigdy nie kupuj telefonu z małą ilością pamięci wewnętrznej, lepiej poczekaj i dołóż do flagowca nawet sprzed 2 lat
Mnie zrobili w ten sposób reklamację monitor który wisiał na ścianie i na 110% nie spadła na niego kropla wody.
Od tego czasu omijam tę markę szerokim łukiem
@ameliniowyguzik: @Akryl92: To nie jest wina marki tylko polactwa pracującego w serwisach mających umowę z producentem.
Ja lecę po małysza.
Po milionie maili pozostał mi uokik, olałem sprawę, po prostu zrezygnowałem z tej marki :)
@PustyCzlowiek: Zgaduję: Regenersis, Janki pod Warszawą?
Można powiedzieć, że "kontakt z cieczą" to kiedyś była ich sztandarowa odpowiedź w temacie napraw gwarancyjnych:
Wykop
Apple
Androis
Myślałem, że po latach już się coś w tym temacie zmieniło...
od kiedy przepłacanie za telefon to cebula?
@kavior: Na raty OK, W abo - do piekła