Kierowca Tesla Model X ginie w wypadku - baterie winne sporym zniszczeniom
Świat żyje niemal każdym wypadkiem z udziałów samochodów marki Tesla. Nie inaczej jest i tym razem - Tesla Model X brała udział w śmiertelnym wypadku, w którym ofiarą był jej kierowca.
SzCzoteckY z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 214
- Odpowiedz
Komentarze (214)
najlepsze
Samar podaje, że w Polsce jest zarejestrowanych nieco ponad 200 tesli.
Co będzie częściej brało udział w wypadku - 200 egzemplarzy tesli czy setki tysięcy golfów?
najprawdopodobniej winny konstruktor który zaprojektował strefę zgniotu kończącą się 2 cm przed silnikiem
służby i Tesla będą miały pełne logi i zrzuty z kamer z chwili wypadku i tego co działo się przed nim.
Tak wyglądają przykładowe zrzuty zrzuty z kamery:
Ale tak, śledzą Cię cały czas. Bo to samochód "online" cały czas połączony z internetem. Dane które zbierają o ile wyrazisz zgodę, są w pełni anonimizowane przed zapisem u nich. Dzięki temu np. budują mapy z dokładnością do pasów na autostradach.
@JRtI: uff, a już się bałem
Dzisiaj w wielu autach baki na benzynę są robione z... plastiku (✌ ゚ ∀ ゚)☞ tzn takiego specjalnego ale to nadal bardzo słaby materiał.
@jeanpaul:
Ale rak, conowego w formie jak zwykle XD
https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_car#Levels_of_driving_automation
Załącznik: 2019 Audi A8 Level 3 self-driving real world test
jak widać
Nie wiadomo też czy uderzyło w niego UFO czy był to zamach rosyjskiego agenta. Takie poruszanie tematu autopilota tylko dlatego że jest to ostatnio nośne jest w mojej ocenie pokazujące bardzo niski poziom dziennikarstwa.
- Nazywam się Yuri Beskidhy i jestem głównym inżynierem Autonomicznego Pilota firmy Edison - odpowiedział odpytany przez sąd.
- Niech pan opowie o swojej pracy, po krótce - jak długo trwa pana kariera w tej firmie, nad jakimi zagadnieniami pan pracował i w jakim stopniu w stosunku do innych obowiązków.
- Pracuję w Edison Engines prawie piętnaście lat, trafiłem do zespołu jako ceniony już w środowisku ekspert od sztucznej inteligencji. Po rewolucyjnej premierze Autonomicznego Pilota w wersji 2.0, którego sukces przypisywano w dużej mierze moim autorskim algorytmom rozpoznawnia obrazu otrzymałem awans na pozycję, na której pracuję do dziś - jak już wspominałem głównego inżyniera. Prowadziłem pracę jako nieformalny lider zespołu, koncentrując się najbardziej na jeszcze lepszym rozpoznawaniu obrazu Pilota w wersjach 3.0 oraz 4.0, które miały zapewnić autonomiczność tworzonych przez naszą firmę samochodów w stopniu piątym, najwyższym.
- Dziękuję. Prokuratorze, może pan zadawać pytania oskarżonemu.
- Dziękuję Wysoki Sądzie. Panie Yuri, powiedział pan, że przez ostatnie piętnaście lat rozwija głównie system autonomicznej jazdy w samochodach marki Edison. Z aktu oskarżenia wynika, że jeszcze przed premierą Pilota w wersji 3.0 stwierdzono nieprawidłowości w numeracji wersji repozytoriów tego systemu, podczas jednego z audytów. Kiedy to dokładnie było?
- Słuchamy zatem, proszę wziąć pod uwagę, że pana wyrok oraz dalsze działania Europejskiej Rady do Spraw Cyberprzestępstw i Bezpieczeństwa Cyfrowego będą uzależnione od słów, które padną na tej sali.
- Rozumiem, nie mam