Witam, chciałbym przedstawić w jaki sposób "paczka w ruchu" przyjmuje do realizacji dostawę przesyłki, potem ściemnia przez tydzień w majlach że są problemy ale będzie ok., a na końcu (po ponad 2 tygodniach) odsyła paczkę do nadawcy.
w skrócie:
1. 14 lutego zamawiam córce zabawkę.
2. Paczka zostaje wysłana 15 lutego. Dostaję wiadomość ze sklepu że wysłane popołudniem.
3. 16 lutego od usługi "paczka w ruchu" dostaję majla że paczka będzie do 2 dni (dopisane że 98% paczek dochodzi w tym czasie)
4. 22 lutego piszę do "paczki w ruchu" że na stronie śledzenia przesyłki widnieje status:
"Paczka jest w drodze do wskazanego punktu odbioru
Kod systemowy 680"
W tym samym dniu dostaję wiadomość że w 24h dostanę odpowiedź.
5. Odpowiedzi brak, status przesyłki zmienił się na:
"Twoja paczka potrzebuje jeszcze trochę czasu.
Kod systemowy 677",
więc 26 lutego piszę o tym ponownie do firmy przewozowej, która informuje mnie że punkt odbioru został wyłączony i paczka będzie do odbioru w innym punkcie. W moim mieście są dwa punkty do odbioru paczek z tej firmy więc spoko, w najgorszym przypadku poczekam 2-3 dni (jeśli paczka w ogóle nie wyszła z punktu nadania).
6. 2 marca dostaję maila od "paczki w ruchu" że moja paczka zostaje zwrócona do nadawcy i mam u niego składać reklamacje.
Jestem wk.... na maxa, córka pyta codziennie gdzie jej zabawka, a "paczka w ruchu" nie dość że przyjmuje zlecenie do punktu który w międzyczasie wyłączają z usługi, to jeszcze zamiast odesłać paczkę od razu zwleka z tym przez 2 tygodnie.
Proszę o wykop, być może ktoś przy zakupie dopłaci parę zł więcej za przesyłkę u kuriera lub inspostu i oszczędzi sobie kłopotów.
Poniżej wklejam całą korespondencję (z wykasowanymi danymi wrażliwymi):
----- Opis -----
Od: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,@gmail.com
Data utworzenia: 2018-02-22 12:06:14
Do: ruch@ruch.com.pl
Temat:
ID: 2844433
Witam, mam pytanie kiedy zostanie dostarczona przesyłka o numerze:
2100110867086
Na stronie śledzenia przesyłki widnieje status:
"Paczka jest w drodze do wskazanego punktu odbioru
Kod systemowy 680
Data 15-02-2018, 23:04"
Czy przesyłka została dostarczona przez wysyłającego do Państwa i jeśli tak to w jakim miejscu się znajduje i kiedy może zostać dostarczona?
MOJ PODPIS
W dniu 22 lutego 2018 13:09 użytkownik <usluga@paczkawruchu.pl> napisał:
Witam,
Dziękuję serdecznie za kontakt.
Zgłoszenie zostało zarejestrowane i przekazane do działu Logistyki .
Numer zgłoszenia :6123166 .
Odpowiedź na zgłoszenie pojawi się po upływie 24 h.
Jeżeli po upływie tego czasu status paczki nie ulegnie zmianie Zapraszamy do kontaktu
Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
Pozdrawiam
PODPIS OBSŁUGI
Dział Obsługi Klienta Paczki w Ruchu
tel. 801 800 803 / 22 693 7000
fax 22 597 4691
Email ruch@ruch.com.pl
www.ruch.com.pl
----- Opis -----
Od: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,@gmail.com
Data utworzenia: 2018-02-26 07:59:59
Do: usluga@paczkawruchu.pl
Temat: Re: FW: <cid93bcfe1c3a4b>
ID: 2846771
Witam, nie otrzymałem odpowiedzi na zgłoszenie. Status paczki zmienił się na taki:
"Twoja paczka potrzebuje jeszcze trochę czasu.
Kod systemowy 677"
Proszę o informację gdzie jest moja paczka i kiedy będzie do odbioru.
MÓJ PODPIS
W dniu 26 lutego 2018 11:59 użytkownik <usluga@paczkawruchu.pl> napisał:
Dzień dobry,
Dziękuję serdecznie za kontakt
Punkt do którego miała zastać dostarczona przesyłka 2100110867086 został wyłączony z usług
Zostało zarejestrowane zgłoszenie do działu logistyki z prośbą o przekierowanie paczki do punktu zastępczego aby był możliwy odbiór przesyłki
Ze swojej strony przepraszam za zaistniałą sytuację
Pozdrawiam
PODPIS OBSŁUGI
Dział Obsługi Klienta Paczki w Ruchu
tel. 801 800 803 / 22 693 7000
fax 22 597 4691
Email usluga@paczkawruchu.pl
www.paczkawruchu.pl
----- Opis -----
Od: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,@gmail.com
Data utworzenia: 2018-02-27 07:53:33
Do: usluga@paczkawruchu.pl
Temat: Re: Re: FW: <cid93bcfe1c3a4b> <cid0104a5b43353>
ID: 2848148
Witam, czy dział logistyki działa w sprawie mojej paczki?
Dlaczego została przyjęta do realizacji usługa polegająca na dostarczeniu paczki do punktu który został wyłączony? Czy nie mieliście Państwo informacji o tym że punkt ma zostać wyłączony? Czy wyłączenie punktu nastąpiło nagle, bez wcześniejszego planowania?
Dlaczego moja paczka po wyłączeniu punktu nie została dostarczona do drugiego punktu odbioru w Pszczynie (nawet po pierwszym zapytaniu co z paczką w dniu 22.02)?
MÓJ PODPIS
W dniu 27 lutego 2018 11:51 użytkownik <usluga@paczkawruchu.pl> napisał:
Dzień dobry,
W dniu 26.02 zostało wprowadzone zgłoszenie na przesyłkę z prośbą o przekierowanie jej do punktu zastępczego.
Dostaliśmy informację że sprawa została przekazana do realizacji.
Przepraszamy za utrudninia.
Pozdrawiam
PODPIS OBSŁUGI
Dział Obsługi Klienta Paczki w Ruchu
tel. 801 800 803 / 22 693 7000
fax 22 597 4691
Email usluga@paczkawruchu.pl
www.paczkawruchu.pl
----- Opis -----
Od: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,@gmail.com
Data utworzenia: 2018-03-02 08:06:01
Do: usluga@paczkawruchu.pl
Temat: Re: Re: Re: FW: <cid93bcfe1c3a4b> <cid0104a5b43353> <cid999bee358228>
ID: 2852403
Witam, komunikat na stronie zmienił się na taki:
"2100110867086
zwrot do nadawcy
Kod systemowy 900"
Państwa poczynania nadają się do opisania na jakimś portalu, np. na wykop.pl
Paczka miała być w 2 dni a 2 tygodnie później podobno jedzie do nadawcy.
Jeśli nie jesteście w stanie podołać Państwo temu zadaniu możecie je Państwo zlecić innej firmie np, inpost.
MÓJ PODPIS
Witam,
Dziękuję serdecznie za kontakt.
Z powodu zamknięcia punktu i braku punktów alternatywnych do których paczka mogłaby zostać przekierowana, zwróciliśmy ją do nadawcy. Proszę skontaktować się z nadawcą w celu złożenia reklamacji.
Przepraszam za wszystkie utrudnienia.
Pozdrawiam
PODPIS OBSŁUGI
Dział Obsługi Klienta Paczki w Ruchu
tel. 801 800 803 / 22 693 7000
fax 22 597 4691
Email ruch@ruch.com.pl
www.ruch.com.pl
Komentarze (34)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Raz tylko miałem sytuacje z czapy odnosnie "paczki w Ruchu". Otóż przesyłka oddana do kiosku w Warszawie zagineła. Dzień później okazało się, że kiosk ruchu w którym została wysłana został tego samego dnia okradziony w
XDDDDDDD
Zakop
do tej pory z ruchem nie mialem problemow, zal tylko tych kioskarzy, ktorym za frajer dolozyli na kark kolejny obowiazek