Hotel na Podhalu zaatakował klientkę za krytykę. Właścicielka zabrała głos
W końcu głos w sprawie zabrała właścicielka obiektu Krystyna Topór. W serwisie wykop.pl zamieściła wpis, w którym poinformowała, że Facebooka hotelu obsługiwała jej zaufana osoba. Zrobiła to jednak w sposób „nieelegancki i niestosowny”. Straci za to pracę.
p4tyk z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 18
Komentarze (18)
najlepsze
nie ma żadnej osoby odpisującej, jest tylko właścicielka. To jest takie typowe, że aż trudno się domyślić. A co taki zwolniony pracownik zrobi, pewnie zmieni stronę i opisze co się tam działo, no chyba, że dostanie sporo kasy.
Teraz to właścicielka pewnie czeka aż sprawa ucichnie i dalej będzie robić to samo.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
To by może ktoś uwierzył. Dopóki nie ma z facjaty i nazwiska odpowiedzialnego to lincz będzie trwał.