Juz sam pomysl na to auto byl diabelski. Wnuk Fredynanta Porsche chcial po sobie zostawic auto, ktore technologicznie pobije wszystko co dostepne na rynku. I niechetnie stwierdzam,ze chyba sie mu udalo. Mial astme wiec system wentylacji mial byc pierwszego sortu. Nie moglo byc gwaltownych goracych ani zimnych pdmuchow w twarz, powietrze w trybie automatycznym mialo byc wyimeniane niezauwazalnie , temperatura stala i oczywiscie
- wycieraczki. Jak spyskasz szybe plynem to przeleci kilka razy. Odczeka kilka sekund i dopiero ostatni raz zbierz resztki plynu, ktory splynal.
@bigger: To akurat potrafi nawet... Fiat Panda II. I to w wersji Van nie mającej klimatyzacji, obrotomierza, wspomagania kierownicy czy przycisku otwierającego klapę bagażnika (trzeba z kluczyka). (✌゚∀゚)☞
To auto to miazga. Inżynieria na najwyższym poziomie. Od zawsze ma mój szacunek a liczą ficzerow i fajnych rozwiązań jest sporo dłuższa od tego filmiku
@skyluker: dlatego że wygląda jak passat i dlatego że jest to VW to nie odniósł sukces.. powiedzmy sobie szczerze, na zachodzie, lekarz woli wybrać bmw czy mercedesa, niż VW.
Mało popularny jak większość starszych aut tej klasy - tanie w zakupie, kosmicznie drogie w utrzymaniu. O ile dobrze pamiętam to koszt zawieszenia w tym aucie to ok. 1/3 jego ceny. Niemniej jednak zawsze się miło patrzy nawet na starsze już modele aut tego segmentu, wciąż robią robotę, choć akurat Phaeton jest trochę jak Superb - z wyglądu mało się wychyla z tłumu, ale to co oferuje to już jest wyższa szkoła
@khad: Koszt zawieszenia to 1/3 ceny? Bo tak powiedział Kornacki w TVN Turbo? Cena chyba z ASO, bo oni twierdzą, że to nie VW, tylko Bentley i ceny części mają kosmiczne. Proszę nie powtarzaj tych bredni. Zawieszenie ma wręcz legendarną trwałość, awarie amorów to rzadkość. Nowy to koszt około 1200 zł.
@roso122: nie "kopiuj-wklej" gdyż napisałem wyraźnie "o ile dobrze pamiętam" natomiast opinie na forach są takie, że to auto jest drogie w utrzymaniu - i co w tym dziwnego? Auto dla bogatego klienta, który chce mieć model wyprzedzający epokę, naszpikowany rozwiązaniami premium, który nim pojeździ do końca gwarancji lub wymieni jak tylko pojawi się nowszy model. Potem kupują to ludzie myśląc że na np. takie Audi A8 czy BMW serii 7
Byłem w szklanej fabryce w Dreźnie, gdzie montuje te auta i można podejrzeć każdy etap montażu. Trochę spuszcza się nad tym autem za bardzo, jak opowiadali o możliwościach indywidualizacji wyposażenia, ale rozwalili towarzystwo przy opowieści jak wygląda odbiór auta. Klient jest zapraszany do specjalnego show room, muzykę która będzie w trakcie odslaniania też można sobie wybrać, do tego szampan efekty świetlne i muzyka. Powiało lekką żenadą :) Samo auto podobno bardzo dobre,
@ScaRRyMaN: w climatronikach i innych jak nie musi mocno wiać czyli szybka zmiana temperatury to wentylacja z deski i tak nie działa więc po co ma być widoczna?
Prawdopodobnie ostatni samochód drogowy (nie liczę superaut typu Ferrari, Lambo) zaprojektowany i zbudowany z takim rozmachem i zapasem technologicznym. Dzisiaj konstruuje się możliwie szybko i modularnie, by ograniczyć koszty. Najlepszym przykładem tego jest dziś właśnie VW i platforma MQB, czy silniki TSI/TDI i skrzynie biegów DSG, które lądują we wszystkich autach koncernu. Dzisiaj takie odpały jak budowanie osobnej fabryki dla tylko jednego modelu są nie do pomyślenia
@Sepang: No cóż. Pan Ferdinand Piech (Ówczesny szef VAG) nakazał skonstruować ten pojazd pod własne widzimisię. Dlatego księgowi nie mieli nic do gadania. A w powiązanych jest demonstracja z TG na temat tego luksusu.
@Sepang: Wystarczy spojrzeć na audi za grubą kasę, które codziennie nas mijają na drodze. Starsze wyglądają jak passaty, nowsze jak jetty. A i ze skody trochę mają.
Ja mimo wszystko bardzo żałuję, że nie mam już passka b6, przestronny, fajnie się prowadził, dynamiczny, wygląd był spoko, wbrew pozorom na trasach ekonomiczny (benzyna). Tylko nie mam go przez jeden szkopuł, awaryjność. Miał co prawda 11 lat i był sprowadzany z USA (kto
Komentarze (177)
najlepsze
Przeklejam juz swoj stary wpis
Juz sam pomysl na to auto byl diabelski. Wnuk Fredynanta Porsche chcial po sobie zostawic auto, ktore technologicznie pobije wszystko co dostepne na rynku. I niechetnie stwierdzam,ze chyba sie mu udalo.
Mial astme wiec system wentylacji mial byc pierwszego sortu. Nie moglo byc gwaltownych goracych ani zimnych pdmuchow w twarz, powietrze w trybie automatycznym mialo byc wyimeniane niezauwazalnie , temperatura stala i oczywiscie
@bigger: To akurat potrafi nawet... Fiat Panda II. I to w wersji Van nie mającej klimatyzacji, obrotomierza, wspomagania kierownicy czy przycisku otwierającego klapę bagażnika (trzeba z kluczyka). (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Bo tak powiedział Kornacki w TVN Turbo?
Cena chyba z ASO, bo oni twierdzą, że to nie VW, tylko Bentley i ceny części mają kosmiczne.
Proszę nie powtarzaj tych bredni.
Zawieszenie ma wręcz legendarną trwałość, awarie amorów to rzadkość. Nowy to koszt około 1200 zł.
Trochę spuszcza się nad tym autem za bardzo, jak opowiadali o możliwościach indywidualizacji wyposażenia, ale rozwalili towarzystwo przy opowieści jak wygląda odbiór auta.
Klient jest zapraszany do specjalnego show room, muzykę która będzie w trakcie odslaniania też można sobie wybrać, do tego szampan efekty świetlne i muzyka. Powiało lekką żenadą :) Samo auto podobno bardzo dobre,
@ScaRRyMaN: On się dość często myli akurat.
Najlepszym przykładem tego jest dziś właśnie VW i platforma MQB, czy silniki TSI/TDI i skrzynie biegów DSG, które lądują we wszystkich autach koncernu. Dzisiaj takie odpały jak budowanie osobnej fabryki dla tylko jednego modelu są nie do pomyślenia
No cóż. Pan Ferdinand Piech (Ówczesny szef VAG) nakazał skonstruować ten pojazd pod własne widzimisię. Dlatego księgowi nie mieli nic do gadania. A w powiązanych jest demonstracja z TG na temat tego luksusu.
Ja mimo wszystko bardzo żałuję, że nie mam już passka b6, przestronny, fajnie się prowadził, dynamiczny, wygląd był spoko, wbrew pozorom na trasach ekonomiczny (benzyna). Tylko nie mam go przez jeden szkopuł, awaryjność. Miał co prawda 11 lat i był sprowadzany z USA (kto