Manual powoli odchodzi do lamusa!
W kuluarach świata motoryzacyjnego coraz głośniej mówi się o tym, że manualna skrzynia biegów zaczyna być ginącym gatunkiem. Zabawa ze sprzęgłem i lewarkiem przestała kręcić kierowców...
Autofakty_pl z- #
- #
- #
- #
- 591
W kuluarach świata motoryzacyjnego coraz głośniej mówi się o tym, że manualna skrzynia biegów zaczyna być ginącym gatunkiem. Zabawa ze sprzęgłem i lewarkiem przestała kręcić kierowców...
Autofakty_pl z
Komentarze (591)
najlepsze
A to chyba brednie są, DSG ma 2 sprzęgła i gdy w pierwszym sprzegle mamy zapięty np. 3 bieg, to w zależności od wielu czynników np. naszej prędkości czy
@less: Tak formalnie - w korku nie nalezy wrzucac automata na luz, bo wtedy cisnienie oleju w skrzyni leci w dol i chlodzenie jest duzo slabsze
@less: authold juz jest od dawna stosowany, VAG nawet go ma w manualach
a do nowoczesnego auta mozna dodac asystenta jazdy w korku i nie dosc ze sam hamuje to i rusza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
@areczekdareczek: OK. Nie lubie Toyoty, bo to nie moja filozofia, stad nie jestem z nimi na bieżąco.
Komentarz usunięty przez moderatora
Coś mi sie wydaje, że ta średnia tylko dlatego taka wysoka, że normalni ludzie zaczeli kupować auta od Niemca i tylko bogacze kupują nówki
@magicznyfred: Tu też masz rację. Pamiętam te czasy wysypu nowych tico/seicento/matizów/maluchów i innych z niskich klas. Mnóstwo osób z okolicy kupiło wtedy nowe auto, zazwyczaj właśnie w przedziałach 20-40 tys zł.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora