T-MOBILE za%$^! moje dane i wali w kule! NIE POLECAM!
Czołem Mirki #
takasytuacja
Od jakiegoś czasu o godzinach typu 20:00. Telefon mi dzwoni jak przy pożarze. Okazuje się, że to nie ewakuacja kraju, tylko T-MOBILE z kolejną ofertą, której nie mogę przegapić. Będzie więc to historia o tym jak T-MOBILE pozyskuje Wasze dane w niewyjaśnionych okolicznościach, a potem nabiera wody w usta.
Proszę jednocześnie o jakieś rady Mireczki. Co z takim fantem zrobić. Informujcie.
tL;dr:
Znacie tę historię, że niby numer został wylosowany na wielkiej loterii numerów, a oferta jest tylko dla wybrańców. Kto tego nie przerabiał.
OTÓŻ K%$# JA! bo dbam o niezaznaczanie zgód marketingowych, żeby mi takie telefony nie gotowały żółci w żołądku i nie w^%& jak nie przymierzając Polski Związek Wędkarstwa.
Ale trafiło mi się ten pierwszy raz z niewyjaśnionych źródeł, no więc piszę.
Odbieram telefon i już po pierwszym moim pytaniu Call Center informuje mnie, że administratorem moich danych jest firma Mobilia, a co do reszty informacji, to nie mają dostępu. Dociskam więc na Fejsie, bo mamy 21 wiek. Oficjalny kanał marki rzuca na żer lokalnego dostawcę internetu z Kalisza. Nawet nie przejeżdżałem obok Kalisza, więc skąd niby mają moje dane?
OTÓŻ ZNIKĄD. Po rozmowie z Panami z Kalisza, okazało się, że nawet o mnie nie słyszeli, a już tym bardziej o handlowaniu danymi i zapraszają mnie na prokuraturę, bo czują swąd oszustwa.
Tmobile rzuciło cokolwiek, żebym się odkolegował, no więc wracam bo to już zwyczajne chamstwo nie tylko wobec mnie, ale i wobec biednych ludzi z Kalisza.
Opisuję, że coś jednak nie tak i uprzejmie się zwracam z kulturą i godnością człowieka, żeby mi podali informacje, kto tymi danymi administruje i jak weszli w ich posiadanie.
No i napisał do mnie Pan Andrzej, na co ja mu i owszem odpisuję:
ale i na fejsie zachęcam pracowników, co to obsługują tę pożal się boże karykaturę firmy dwudziestopierwszowiecznej, że i owszem postępuję z instrukcją. Na co otrzymuję odpowiedź #
niedasie
A wspomniany wcześniej Pan Andrzej, dedykowany specjalista nabrał wody i zrobił się dziwnie milczący. W efekcie nie wiem skąd mają te dane, ale skoro je pozyskali od kogoś, to zaraz zadzwoni do mnie bank, potem drogeria i prąd. I będę się gotował aż mi żyłka pierdząca pęknie.
Dajcie znać co radzicie.
P.S.
T-mobile smaż się w piekle.
Komentarze (131)
najlepsze
Jak nie odpowiedzą, bądź będzie to niesatysfakcjonujące to GIODO (10zł przez ePUAP) i UKE a później jakiś e-sąd ;)
#coolstory
http://www.giodo.gov.pl/579
Gdyby w wyniku czynności GIODO okazało się, że T-Mobile weszło w posiadanie twoich danych bezprawnie i bezprawnie Cie nęka - napisz roszczenie do nich (poleconym za potwierdzeniem odbioru). Opisz całą sytuacje, i wyceń swoje straty moralne na np. 10 tys. Jak dadzą 5 tys. w ramach ugody to bierz. Jak nie dadzą to wynajmij adwokata i
Pożegnałem się bez żalu, przeniosłem wszystkie numery do innych operatorów. Przestali? Ale skąd... Dopiero po piśmie złożonym z
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po 2 lub 3 telefonach masz spokoj.
Kilka lat temu kupiłem laptopa Asusa K53TK z internetem mobilnym. Paczka przyszła terminowo, laptop nóweczka, nieśmigana, niemiec płakał jak sprzedawał i w ogóle. Razem z laptopem przyszedł modem-patykUSB i karta. Odpalam laptopa, wszystko śmiga, zaciesz over9999. "Zapraszamy!". Czas przetestować internet. Wkładam kartę, podpinam modem, instaluje sterowniki, odpalam przeglądarkę i po minucie czekania na odpowiedź od google.pl otrzymałem komunikat "Brak połączenia z internetem". Wtedy jeszcze nie
logiczne, nie? ;)
Niedawno była afera którą zresztą wykrył T-Mobile, że firma współpracująca z nimi i z innymi operatorami (chyba call center czy coś w tym stylu) wynosiła dane klientów na własne serwery. Możliwe że Twoje dane mają właśnie z tego "wycieku".
@zaksmok: Rada na przyszłość, nie wystawiaj nigdy ogłoszeń na numer "główny". Taki Play ma usługę Xtra Numer - który wyłączasz zaraz po sprzedaży/zdjęciu ogłoszenia.
Koniec końców okazuje się że dzwonił do Ciebie nie "T-Mobile", a firma od callcenter świadczące dla TMobile usługi marketingowe.
A jeszcze bardziej naprawdę okazuje się że dzwoni do Ciebie pewnie nawet nie firma od callcenter, a jednoosobowa działalność gospodarcza z którą oni mają podpisaną umowę B2B i w razie reklamacji możesz sobie szukać tego "podwykonawcy".
"Proszę przeczytać mi regulamin usługi"... CAŁY ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bodaj 2 takie akcje i od długiego czasu mam spokój.
Nikt, kompletnie nikt nie dzwoni...
Komentarz usunięty przez moderatora
Otóż dostałem do abonamentu promocyjny,kilkumiesięczny, bezpłatny dostęp do Netflixa. Okres promocyjny się skończył. Netflix wyłączył mi dostęp, bo twierdzi, ze nie dostał mojej płatności od ów "wiodącego operatora tele komórkowej". Ale ten "wiadący operator telefonii komórkowej"dolicza mi od paru miesięcy opłatę za dostęp do Netflixa po okresie promocyjnym.
Reasumując:
Netflix nie dostaje mojej opłaty od operatora telefonii komórkowej, więc wyłączył mi dostęp.
Operator
Co masz w ustawieniach preferowany typ sieci? (np w Huawei). Kiedys tam pogrzebalem i powiem Ci ze byl dramat z zasiegiem. Potem ustawienai domyslne i tak zostawilem i nie ma problemu.