Przeczysc wiatrak. To najczestsza przyczyna zgonów laptopów, zawieszania sie i powolnej pracy. Wiatraczek w laptopie chlodzi nie tylko procesor ale tez karte grafiki. Wystarczy odkurzyc raz na miesiac i laptop pozyje dluzej.
Faktycznie HP jakiś 1 miesiąc temu zmienili system i zanim znajda coś w bazie mija z 10 minut, przedtem bylo to jakies 5 min. jak nasza firme mieli w bazie.
Troche źle podszedłes do sprawy. jestem z IT i sprzetu HP mamy ponad setke, gdy robimy testy, gdy nie wiemy w 100% co padlo, dzwoniac, sugerujemy, ze to NAJPRAWDOPODBNIEJ PLYTA GLOWNA, bo sie zachowuje tak i tak, on nie moze zaprzeczyc przez
Nie miałem na myśli Twojego konkretnego przypadku tylko doradzane takiego działania każdemu i w każdej sytuacji. A co do starszej Panki to trzeba też odróżniać serwis od supportu. Ok kupiła cały komputer więc ma prawo reklamować go jako całość a nie pojedyncze podzespoły, ale myślę że jeśli by się uparła to nikt nie zabroniłby jej wysłać całego komputera. A jeżeli chce to załatwić sprawnie to w jej interesie jest żeby
@nusch: jakiej diagnostyki ? o czym Ty do mnie mówisz ? :) naprawdę mamy sporo sprzetu. osoby pracujące potrzebują go z dnia na dzień. za każdym razem, gdy zgłaszamy usterkę jest pytanie, czy był robiony upgrade BiOS'u (cokolwiek by nie bylo ), jesli nie to prosze zrobic przesylaja link. ok. zajmuje to pare minut, ale zeby zdobyc w tym momencie laptopa od uzytkownika to juz jest problem. przeciąga to sie o
HP jest z tego znana, że ma hooyowy serwis... Najlepszy ma właśnie DELL oraz Acer (gdzie serwis acer'a najbliższy jest w czechach a i tak maxymalnie 7 dni trwa wysłanie + naprawa + odesłanie czyli po 7 dniach od wysłania masz kompa sprawnego spowrotem!). Dlatego warto w firmie mieć 1/2 maszyny zastępcze.
@knobik: Po prostu HP jest badziewne. A w tej sytuacji gra na czas, bo brakuje im techników. Odkąd 3 lata temu wypuścili serie, które psują się bez przerwy (m. in. sławny Pavilion, dzięki któremu serwisy komputerowe zbijają fortuny) serwis NBD nie daje rady, bo w kategorii awaryjności kompy HP są na pierwszej pozycji.
Potwierdzam. Pojawiły mi się na dysku bad sektory - dostałem nowy dysk. Zaczęła mi się zacinać klawiatura - wymienili mi klawiaturę. Co więcej, po 8 miesiącach akumulator miał tylko połowę pojemności - wymienili mi akumulator w laptopie na nowy. Dell ma wspaniały serwis.
@deadkennedy: HP to jedna z największych firm na świecie, o pracowników lepiej dba niż Google, jeśli nawali Ci chociażby jeden dioda informująca o pracy dysku to w ciągu 7 godzin przyjeżdża pracownik i wymienia laptopa na nowy, jeśli nie mają na stanie posiadanego przez Ciebie modelu to dostajesz nowszy i gratis czek na 1000€. Jeszcze dodam, że jest to pierwsza firma która z ośmiogodzinnych dni pracy zrobiła czterogodzinne, a poniedziałki są
Też pracuję w serwisie komputerowym i mogę potwierdzić wyrażane tutaj opinie. 90% awarii notebooków, to awarie chipów BGA. Padają głównie HP seria dv6000 i dv9000. Wszystkie na chipach nVidia serii 7 i 8. Bywały też acery z chipami serii 7, ale to jest malutki ich odsetek w porównaniu z HP. Generalnie, wszystkie awarie związane z odklejeniem się układu, to nVidia.
Inna rzecz, to unia europejska i jej porąbane eko-dyrektywy o niestosowaniu ołowiu.
aha - w HP level pierwszy to oznacza zawsze: odpierdziel się od nas czlowieku :D tam pracuja leszcze ktorzy nie maja o niczym pojecia; ja pracowalem bodajze na levelu 3cim i to my naprawialismy bugi w softwarze; levele wyzej to tylko kontakt z klientem :D
Może troszkę przesada, ale przynajmniej problem wyeliminowali.
Części które przywiózł nie były fabrycznie nowe tylko naprawiane , a "stare" komponenty ponoć wysyłają do swojego laboratorium na testy w celu dokładnej analizy i jeśli komponent przejscie szczegółowe testy to idzie do elementów które jeszcze można wykorzystać.
Tak dla ścisłości nie chodzi o laptopa za 1500 zł tylko o stacje roboczą za ok 7000 zł (w chwili zakupu) . Na razie im odpuściłem, ale coś będę musiał zrobić.
Ściemnianie wykonanie testów nie przejdzie bo po teście generuje ci się numerek który chcą żeby im podać.
Ich serwis jest po prostu nie życiowy. Skoro są problemy trudne do zidentyfikowania to prościej by było im wyslać kogoś kto zrobi testy i
@automade: Zrób memtest, jeżeli niczego nie wykaże, to następnym razem powiedz, że dałeś do przetestowania firmowemu informatykowi i on Ci odpowiedział, że to może być tylko płyta główna albo karta grafiki.
Komentarze (86)
najlepsze
HP Pavilion dv-7 1080ew
Zawiesza się na nim:
AGE OF EMPIRES II (Słownie 2, dwa)
To jest nie do pomyślenia,po 20 min grania wyje,grzeje się, totalny syf,od zakupu był już kilka razy w serwisie.
HP ładnie wygląda,ale to totalny syf!
Przeczysc wiatrak. To najczestsza przyczyna zgonów laptopów, zawieszania sie i powolnej pracy. Wiatraczek w laptopie chlodzi nie tylko procesor ale tez karte grafiki. Wystarczy odkurzyc raz na miesiac i laptop pozyje dluzej.
Troche źle podszedłes do sprawy. jestem z IT i sprzetu HP mamy ponad setke, gdy robimy testy, gdy nie wiemy w 100% co padlo, dzwoniac, sugerujemy, ze to NAJPRAWDOPODBNIEJ PLYTA GLOWNA, bo sie zachowuje tak i tak, on nie moze zaprzeczyc przez
Nie miałem na myśli Twojego konkretnego przypadku tylko doradzane takiego działania każdemu i w każdej sytuacji. A co do starszej Panki to trzeba też odróżniać serwis od supportu. Ok kupiła cały komputer więc ma prawo reklamować go jako całość a nie pojedyncze podzespoły, ale myślę że jeśli by się uparła to nikt nie zabroniłby jej wysłać całego komputera. A jeżeli chce to załatwić sprawnie to w jej interesie jest żeby
Za kilka lat jeszcze podziękuje .
Ja też będąc dziecięciem nie lubiłem szkoły - po latach opinia o sensie nauki się zmieniła.
Inna rzecz, to unia europejska i jej porąbane eko-dyrektywy o niestosowaniu ołowiu.
Dell zostawił :
Obudowę, dyski, k.graf, napęd optyczny .
Może troszkę przesada, ale przynajmniej problem wyeliminowali.
Części które przywiózł nie były fabrycznie nowe tylko naprawiane , a "stare" komponenty ponoć wysyłają do swojego laboratorium na testy w celu dokładnej analizy i jeśli komponent przejscie szczegółowe testy to idzie do elementów które jeszcze można wykorzystać.
W sumie dość dobra polityka.
Ściemnianie wykonanie testów nie przejdzie bo po teście generuje ci się numerek który chcą żeby im podać.
Ich serwis jest po prostu nie życiowy. Skoro są problemy trudne do zidentyfikowania to prościej by było im wyslać kogoś kto zrobi testy i