Pracowałem kiedyś na wsparciu technicznym dell. Ileż to #!$%@? się nasłuchałem kiedy próbowałem dowiedzieć się od niektórych klientów dlaczego "komputer się nie uruchamia", bo "#!$%@? zapłaciłem za laptopa z gwarancją i macie go zabrać na serwis, ja się na tym nie znam, nie jestem informatykiem, nic nie będę klikał, jakie #!$%@? testy diagnostyczne". Wtedy najprościej było wpisać kod błędu na #!$%@? dysk twardy, zamówić kuriera po odbiór i jedziemy dalej z następnym
@wyemancypowany_muchomorek by opisać na czym usterka polega lub zrobić pewne czynności nie trzeba być informatykiem, ludzie to po prostu debile i chamy...
I tylko i wyłącznie korzystaj z rękojmi*, same korzyści - sklep musi załatwić ci DARMOWY transport takiej rzeczy do siebie - krótszy czas na reakcję (ustawowe 14 dni na ustosunkowanie się do twoich żądań, miałem kilka przypadków gdy sklep się spóźniał i był w dupie) - więcej opcji reklamacji (np ja zawsze biorę zwrot kasy, dzięki temu co rok mam nową myszkę za darmo, w starych wysiadają mikroprzełączniki a sklepy wolą mi
@Sheppardd: xD rozumiem że np. Kupujesz sobie do laptopa za 4 tysiące chip bga np. gtxa za 400 i masz również lutownicę za kilkanaście tysięcy. Albo kupujesz płytę główną do nie wiem, galaxy s7 za 500zł. Przecież nie drogo.
Komentarze (125)
najlepsze
- sklep musi załatwić ci DARMOWY transport takiej rzeczy do siebie
- krótszy czas na reakcję (ustawowe 14 dni na ustosunkowanie się do twoich żądań, miałem kilka przypadków gdy sklep się spóźniał i był w dupie)
- więcej opcji reklamacji (np ja zawsze biorę zwrot kasy, dzięki temu co rok mam nową myszkę za darmo, w starych wysiadają mikroprzełączniki a sklepy wolą mi
Nie wiem po co oddawać się w ręce chirurgów i się denerwować. Ja sobie zawsze sam robię operacje.
Leonid Rogozow