Janusze biznesu z Vubu.pl. NIE POLECAM
Sprawa #
rozowypasek przedstawia się następująco:
W dniu 14.08.2017 zamówiłam sukienkę. W dniu 27.09.2017 r. otrzymałam powiadomienie o możliwości odbioru towaru. Ponieważ towar nie spełniał moich oczekiwań, zgodnie z regulaminem zwrotu odesłałam towar do sklepu w dniu 30.09.2017 r.
Od tamtej pory nie ma możliwości skontaktowania się ze sklepem. Telefon na infolinię 503 854 757 jest bezcelowy :
przez ostatnie dni automat informował że wszyscy konsultanci są zajęci, "jesteś 27, 34, 45 w kolejce" . Pomimo wielokrotnych prób telefonu, niestety nie było możliwe połączenie się z konsultantem. W dniu dzisiejszym (17.10.2017) automat informuje o zawieszeniu infolinii.
Kilkakrotnie wysyłałam również zapytanie dot. zwrotu pieniędzy na następujące adresy mailowe: vubu.sklep@gmail.com, biuro@vubu.pl, darned@multihurt.eu - niestety maile pozostają bez odpowiedzi.
Działanie sklepu jest nieuczciwe, skandaliczne i z całą pewnością nigdy nie zrobię ponownie zakupów.
Komentarze (6)
najlepsze
I nie jest to oszustwo.
;>