@Bartholomew: Grałem na Amidze. (。◕‿‿◕。) Do dziś pamiętam gruba instrukcję wyjaśniającą jak wchodzić i wychodzić z każdego zakrętu w grze (po niemiecku, ale były chyba rozrysowane schematy) i solidne pudełko.
Świat poszedł do przodu. Teraz auta same się naprawiają. Wystarczy najechać na płytkę naciskową a biometal sam się przywraca do dawnych kształtów. Stłuczone szkło się odnawia, a opony regenerują. Przyszłość! ( ͡°͜ʖ͡°)
Jak zrobić dobrą animację pitstopu do dwóch aut po lewej? BMW Isetta i Mercedes Actros Tankpool. Jedno z tych aut ma 3 koła a drugie 3 metry wysokości.
@plastic11: w odniesieniu do tego co w spoilerze dałeś - mocno to podkolorowałeś, bo nie wierzę, że nawet na ustawieniu "long" jesteś w stanie zdublować każdego. W dużej mierze zależy to od aut, toru i pogody, ale z reguły AI oszukuje na prostych i ma ok. 10% mocy więcej niż dane regulacje pozwalają w tej klasie. Odpal serię Rally Heroes i pokaż mi jak dublujesz wszystkich na "unbeatable" na Sebringu (
Komentarze (97)
najlepsze
@freaky-: Oczywiście mówię o długich wyścigach. Na zwykłych nie ma wystarczająco dystansu, żeby tyle nadrobić.
@freaky-: spróbuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ogólnie jest znacznie łatwiej niż w FM6, tam 'Unbeatable' faktycznie taki był a jechanie mocnymi autami bez TCS było wymagające. W FM7
Komentarz usunięty przez moderatora