@PawelW124: Nie do końca silniki były produkowane na Słowacji w zakładach Martin, skrzynia biegów w Czechach,u nas w Warszawie tylny most, we Wrocławiu podnośnik i chyba przednia oś napędowa w Jugosławii. W jednym z artykułów czytałem że głównymi inżynierami byli Polacy, nie wiadomo ile było tam Czeskich inżynierów. Silnik był głęboką modernizacją silnika z zetora supra, a podnośnik już na pewno był Czeski Zetormatic. Tyle mi wiadomo, czy dzielili się obowiązkami
@stediuk: Ten zetor crystal jest tylko na tym zdjęciu, a on jeździ ursusem 1204: W 2:33 widać klamkę od drzwi, więc otwierają się na błotnik, więc jest to ursus. Już nie mówiąc o tym że ma inny filmik na kanale z tym ciągnikiem i nadal jest to ursus 1204. Gdybym nie miał racji nawet bym nie myślał o pisaniu czegokolwiek.
@wojtoon: Od 0:30 do 0:40 masz jedyne zbliżenie na las i widać, że jest to młody las brzozowy z pojedynczymi sosnami. Brzozy, podobnie jak olchy są właśnie drzewami pierwotnymi, czyli takimi, które jako pierwsze wchodzą na podmokły grunt. Przy ujęciach z wysoka nie widzę co to za las.
@wojtoon: a w czym problem? torf powstaje w siedliskach zarówno trawiastych jak i leśnych. To nie może być zwykła gleba bo torf ma bardzo konkretne parametry techniczne i u ruskich też są na to normy. Ziemia ogrodnicza a torf to dwa różne produkty.
Komentarze (20)
najlepsze
W 2:33 widać klamkę od drzwi, więc otwierają się na błotnik, więc jest to ursus.
Już nie mówiąc o tym że ma inny filmik na kanale z tym ciągnikiem i nadal jest to ursus 1204.
Gdybym nie miał racji nawet bym nie myślał o pisaniu czegokolwiek.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Przy ujęciach z wysoka nie widzę co to za las.