Zawsze mam sentyment do tej marki. Pamiętam jak byłem dzieckiem i zabrali nas na wycieczkę do Muzeum Techniki Tatry gdzie można zobaczyć masę ich pojazdów i zobaczyć jak bogatą historię ma ta marka. Jak się jest chłopcem w podstawówce to wywiera chyba nawet większe wrażenie. W każdym razie polecam
@franek-frankowski: tylne też - pancerna konstrukcja rurowa zamiast ramy, wewnątrz której poprowadzony jest wał i półosie bez żadnych przegubów. Kolejną cechą takiego rozwiązania jest to, że tatry mają przesunięte względem siebie koła lewej i prawej strony.
Komentarze (55)
najlepsze
źródło: comment_4AgzCIFX4bM6sSSOwPBNWiljtHz36n1Q.jpg
Pobierzhttps://www.tatramuseum.cz/index.php?r=5&idj=4
źródło: comment_hiplnrtcNtGasuhnPbgIImu6kS4QNC6F.jpg
PobierzChyba, że lubisz spadać z fotela
Dlaczego przednie koła w wywrotkach Tatra wyginają się na zewnątrz?
źródło: comment_behpYyBexft0UzNTwxBTqf7n0WTLuh1R.jpg
Pobierzźródło: comment_hdGfmUoTHcQwTTlQBFI6awOVb4k2H2ZT.jpg
Pobierz*do wewnątrz, bo pod ciężarem który wożą (do tego zostały stworzone) gdyby były "normalnie", to by się rozjechały za bardzo na zewnątrz :)
Komentarz usunięty przez moderatora