a tam m.in. - "Nikt też nie myślał o eksporcie wedlowskich wyrobów. Świat podbijać miały słodycze ze znakiem Cadbury. Cały dział marketingu oraz eksportu koncernu mieścił się w Londynie. Z tamtejszej perspektywy E.Wedel prezentował się jeszcze mniej interesująco. Przez pewien czas polskie logo zniknęło nawet z
Komentarze (1)
najlepsze
było w powiązanych wcześniej, ale znikoma liczba wejść, więc można tez przeczytać:
http://www.polityka.pl/rynek/gospodarka/1505888,1,kto-kupi-wedla.read
a tam m.in. - "Nikt też nie myślał o eksporcie wedlowskich wyrobów. Świat podbijać miały słodycze ze znakiem Cadbury. Cały dział marketingu oraz eksportu koncernu mieścił się w Londynie. Z tamtejszej perspektywy E.Wedel prezentował się jeszcze mniej interesująco. Przez pewien czas polskie logo zniknęło nawet z