Max Payne [PC] [ Retro - arhneu ]
To Payne! Perypetie gliny, który na własną rękę zniszczyć chce gangsterski światek były w 2001 roku na ustach wszystkich graczy. Nietuzinkowy sposób opowiadania historii mieszał się z klasyczną strzelanką i stylistyką neo-noir. Efektem jest sztandardowy przykład "drugiej fali" gier akcji...
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 177
- Odpowiedz
Komentarze (177)
najlepsze
Dla osób, które nie wiedzą kto to - to Sam Lake, scenarzysta w Remedy i osoba, na podstawie której tworzono model Maxa w pierwszej części.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Przeszedłem prawie 20 razy.
@JaFranek: Jim Bravura, wszelkie niezbędne środki, Valkiria stanowi zagrożenie...
Moda ma to do siebie, że wraca, a efekt ten - przy właściwej implementacji - ma ogromy potencjał w kreowaniu odczuć z gry.
Nie zdziwię się, jeśli w przyszłości jeszcze kiedyś zobaczymy strzelanki oparte o tę mechanikę. ( ͡º ͜ʖ͡º)
działania
czy
śnieżycy
Jim Bravura
wszelkie niezbędne środki
Valkiria stanowi zagrożenie
( ͡° ͜ʖ ͡°)