W ogóle to zajebiste miejsce na przejście dla pieszych. Jak i samo przejście też niczego sobie. Z jednej strony łuk + zero latarni. Projektant beknie razem z kierowcą ciężarówki?
Mówcie co chcecie (i minusujcie do woli), ale swoją małą cegiełkę samarytanin tutaj dorzucił. Mamy w Polsce całą masę tak debilnych przejść dla pieszych, że nieraz strach się zatrzymać i przepuścić czekających pieszych. Jak ci ktoś nie wjedzie w tył, to nie wyhamuje i skosi pieszych. Oczywiście że w świetle prawa 100% winy kierowcy ciężarówki, jednak chyba ci piesi woleli by poczekać te kilka sekund niż mierzyć się z tirem..?
@WysokiejJakosciSiekiera: to co czytam w tym znalezisku w komentarzach mnie przeraża. Masz się zatrzymać przed przejściem nawet jak za tobą #!$%@? tir (źle robi, że tak #!$%@?, to chyba logiczne, nikt tego nie neguje do diabła). Masz się zatrzymać i #!$%@?, nie ważne że kogoś tym zabijesz, zatrzymuj się i kropka.
Przepisy swoje, a zdrowy rozsądek swoje drogie wykopki. Bo faktem jest, że gdyby kierowca osobówki nie zatrzymał się praktycznie z
Powiedzcie mi po kiego #!$%@? ten pajac w białym autku zatrzymywał się na tych #!$%@? pasach.(a potem i tak #!$%@?ł)????????????? Kretyn zasrany. To jest właśnie zasada ograniczonego zaufania - nie zatrzymuj się debilu jak fruniesz 80 dych i masz świadomość, że ktoś za tobą też może tyle #!$%@?ć i po prostu się zagapić. Albo, że tir ma 40 ton ładunku. Możesz zginąć ty albo inny użytkownik drogi. Nigdy nie zrozumiem, jak debile
@czmigglerek: Po takiego #!$%@?, że ten co miał kamerkę zatrzymał się by puścić pieszych, więc biały jadący z naprzeciwka zrobił to samo. Lepiej wytłumacz po kiego #!$%@? ktoś kto kieruje 40-tonowym pojazdem siedzi komuś na dupie, wiedząc, że może mieć problem z zatrzymaniem się w razie potrzeby.
Ja wiem, że ograniczenie prędkości, że odległość między autem z przodu.. ale serio uważacie, że przy 40 tonach zatrzyma się jak osobówka?
Nagrywający "wymusił" na tym białym suvie zatrzymanie się przed przejściem - a ten nie zwrócił uwagi, że ma za sobą tira.
Pieszy i rowerzysta na drodze mają ciężkie życie - bo walczą "z silniejszymi" albo raczej "masywniejszymi". I to się nie zmieni. Musi się zmienić świadomość - co do zależności
@Krzychu9: Przed przejściem jak byk stoi ograniczenie do 50, o ile inne ograniczenia bywają nieraz głupie i niepotrzebne, o tyle ta 50 przed przejściem powinna być świętością jeśli nie ma się pewności, że przejście jest absolutnie puste (jak jest pusto wokoło, to jechanie kilka km/h więcej nikomu nie zagrozi). Debil z ciężarówki nie zwolnił, nie zachował bezpiecznego odstępu. Samochód osobowy by osiągnąć taką siłę pędu jak tir przy 60km/h. musiałby sporo
@Krzychu9: Prędkość nie zabija, tylko siła pędu lub nagłe zatrzymanie. Można jeździć powyżej limitów i robić to bezpiecznie, pod warunkiem, że prędkość jest tylko chwilami większa, w bardzo bezpiecznych miejscach, gdzie nie ma skrzyżowań, wjazdów do posesji, dojazdów do pól uprawnych, do tego musi być bardzo dobra widoczność i pewność, że drogą nie poruszają się piesi i rowerzyści. Motocyklami i osobówkami da się tak jeździć, ale nie tirem z racji bardzo
Takie puszczanie to można robić na drodze jak są małe prędkości, a nie hamowanie z 70 czy więcej. Poza tym białe auto nie musiało się zatrzymywać i za to nie ma żadnych kar jak się przejedzie dalej, dopiero jak pieszy wejdzie na pasy.
Niestety brak przewidywania oraz patrzenia w lusterko wsteczne. Takie rzeczy, jak inteligencja na drodze powinny być sprawdzane podczas egzaminu na prawo jazdy. Zmieniać biegi i przyspieszać może nauczyć się prawie każdy, jednak czytać drogę, to już nie jest tak łatwo. Każdy z nas zna wiele osób, które kilka lub kilkanaście lat temu zdali prawo jazdy i leży ono w szafce. Możliwe, że zdolności manuale taka osoba będzie pamiętać, jednak obycie drogowe jest
@Kolarzino a co ma do tej sytuacji patrzenie w lusterko? Serio pytam? Według mnie to zbyt duża prędkość, zbyt mały odstęp przed poprzedzającym pojazdem, skrajna głupota i zły wybór.
@Kolarzino to jakiś żart? Pytasz mnie czy mam prawo jazdy, a sam usprawiedliwiasz debila który siedzi komuś na dupie prowadząc tak ciężki pojazd? No nie rób #!$%@? z logiki, ten biały van czy co to tam było nawet gwałtownie nie hamował. Choćby skały srały każdy, powtarzam KAŻDY kierowca ma OBOWIAZEK zachować bezpieczną odległość i powód zatrzymania się poprzedzającego pojazdu jest absolutnie nieistotny. Biały van hamuje, to ten kozak z tira też hamuje.
@kombajnbizon rozumiem, że jak jedziesz tirem to nie obowiązują cię znaki drogowe pionowe jak i poziome, a informacja na nich zawarta w ogóle nie powinna skłonić do jakichkolwiek refleksji? Bo już ponownie o zachowaniu bezpiecznej odległości i dostosowaniu prędkości nawet nie wspomnę.
co za kretyn hamuje przed przejściem mając za sobą tira, który wiadomo, że jedzie pod limit prędkości i ma dużo dłuższą drogę hamowania. Kretyn bez wyobraźni.
@Chicane: tak się kończy brak przestrzegania przepisów przez kierowców, masz wyhamować na takiej drodze nawet jak samochód przed tobą zatrzyma się w miejscu, jak nie dasz rady to twoja wina (złą prędkość i odległość od samochodu przed tobą)
W sumie to nagrywający przyczynił się do śmierci tego człowieka i obrażeń jego rodziny. Gdyby nie zgrywał bohatera i nie zatrzymywał się, to wszyscy przejechaliby sobie spokojnie, po czym rodzina bezpiecznie przeszlaby na druga strone.
@Chicane: Zgrywał bohatera przepuszczając na przejściu pieszych? Serio? To jest krajówka, jakby nikt się nie zatrzymał nigdy by nie przeszli. Do śmierci przyczynili się wszyscy dający przyzwolenie społeczne na #!$%@? "szybko ale bezpiecznie"
@lukaszlukaszkk: wiadomo, bo od jaśnie pana kierowcy ciężarówki nie można wymagać utrzymywania bezpiecznej odległości i zachowywania szczególnej ostrożności przy zbliżaniu się do przejścia dla pieszych. On musi dowieźć bułki, wędliny itd.
Komentarze (257)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
BTW kiedys stał tam fotoradar i ludzie naprawdę zwalniali
Przepisy swoje, a zdrowy rozsądek swoje drogie wykopki. Bo faktem jest, że gdyby kierowca osobówki nie zatrzymał się praktycznie z
Nigdy nie zrozumiem, jak debile
Komentarz usunięty przez moderatora
Nagrywający "wymusił" na tym białym suvie zatrzymanie się przed przejściem - a ten nie zwrócił uwagi, że ma za sobą tira.
Pieszy i rowerzysta na drodze mają ciężkie życie - bo walczą "z silniejszymi" albo raczej "masywniejszymi". I to się nie zmieni. Musi się zmienić świadomość - co do zależności