Hej, tu Chomiczek. Robię gry logiczne i mireczkuje. Po wydaniu Zenge (rok temu) w końcu zwolniłem się z pracy. No i chciałem zrobić grę, której jeszcze nie było. Art Of Gravity to efekt podjęcia próby spełnienia tego marzenia. Zapraszam do zagrania i zadawania pytań :)
Z tej strony Chomiczek. Minął ponad rok od wydania Zenge. Poszło w ponad 500 tyś. sztuk na wszystkich platformach. Dziękuję wszystkim za zakup i super oceny (gra ma 96% pozytywów na Steamie :D ).
Dzisiaj wydałem nową grę logiczną - Art Of Gravity.
Długo zajęło mi znalezienie "tego unikalnego, oryginalnego" pomysłu na grę, której jeszcze nie było. Czy się udało - ocenicie Wy :)
O co w grze chodzi?
Art Of Gravity to oparta na voxelach i fizyce gra logiczna, gdzie Waszym zadaniem jest zniszczenie wszystkich klocków na planszy. Niby proste, ale aby to zrobić, rundę trzeba dobrze zaplanować i zrozumieć reguły, które rządzą różnymi elementami dostępnymi na planszy.
W komentarzach zrobię małe #rozdajo na #steam . Po prostu poproś o kluczyk i wyślę w PW.
Gra niestety nie jest dostępna na Androida, bo nie wiem jak wyciąć słabsze urządzenia (a gra liczy dużo, oj dużo).
DZIĘKUJĘ WSZYTKIM MIRECZKOM ZA POMOC W TESTOWANIU GRY, KOMENTARZE, OPINIE I PODPOWIEDZI CO SIĘ PODOBA A CO WARTO ZMIENIĆ. BEZ WAS TA GRA BY NIE POWSTAŁA. WYPOK <3
Mam wielką nadzieję, że gra przypadnie Wam do gustu. Włożyłem w nią masę pracy, i zrobiłem wszystko, żeby była świeża, nowa, wciągająca i ciekawa.
Jeśli dotarłeś do tej, mniej oficjalnej części, to chciałbym pokazać Ci jak wyglądała pierwsza gra, którą zrobiłem 5 lat temu:
@omx: Ile masz pobrań tej poprzedniej gry Zenge? Dlaczego cena za Twoje gry to akurat 1 $ ? Czy żeby wydać grę w sklepie na IOS trzeba opłacać to konto developerskie ?
@johanneskate1: Hej. 1. Zenge poszło w ponad 500 tyś. sztuk na wszystkich platformach. 2. 1$ to nie dużo, a wolę to niż psuć grę reklamami. Poza tym dzięki takiej cenie więcej ludzi zagra w grę, a chodzi mi o to żeby dać rozrywkę jak największej ilości osób. 3. Taa, niestety. Danina płacona jest co roku, wynosi 100$ + podatki. Obojętnie czy appki zarabiają czy nie, jeśli chcesz żeby były na sklepie
1. Pisałeś, że grę pisałeś pod Unity. Co robiłeś sam, a gdzie korzystałeś z gotowych (darmowych czy kupnych) assetów? Jak to wygląda jeśli chodzi o shadery, fizykę, udźwiękowienie, UI? 2. Jak wspominasz okres jednoczesnego tyrania w korpo i pisania gry? Jak udało Ci się pogodzić jedno i drugie? Siedziałeś długo wieczorami, robiłeś grę bardzo długo? Gra była całym Twoim czasem wolnym? ( ͡
@Drool2: 1. Główny kod gry, logika itp - napisałem własnoręcznie. Gdzie się jednak da korzystam z kupnych pluginów i assetów. Jeśli ktoś poświęcił rok na napisanie pluginu który realizuje jedno zadania, ja tego nie zrobię lepiej w 2 tygodnie. A czasu mi szkoda, wolę robić grę. Tak więc kupowałem głównie post-effects (rozmycie, kolorki, vinieta itp), i particle. Jeszcze do tego wtyczka do animacji DOTween, robi robotę. No i do wsadzania dzwiekow
Komentarze (432)
najlepsze
1. Zenge poszło w ponad 500 tyś. sztuk na wszystkich platformach.
2. 1$ to nie dużo, a wolę to niż psuć grę reklamami. Poza tym dzięki takiej cenie więcej ludzi zagra w grę, a chodzi mi o to żeby dać rozrywkę jak największej ilości osób.
3. Taa, niestety. Danina płacona jest co roku, wynosi 100$ + podatki. Obojętnie czy appki zarabiają czy nie, jeśli chcesz żeby były na sklepie
miłego grania!
@omx widzę że jest na linuksy to bym przycebulił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Pisałeś, że grę pisałeś pod Unity. Co robiłeś sam, a gdzie korzystałeś z gotowych (darmowych czy kupnych) assetów? Jak to wygląda jeśli chodzi o shadery, fizykę, udźwiękowienie, UI?
2. Jak wspominasz okres jednoczesnego tyrania w korpo i pisania gry? Jak udało Ci się pogodzić jedno i drugie? Siedziałeś długo wieczorami, robiłeś grę bardzo długo? Gra była całym Twoim czasem wolnym? ( ͡
1. Główny kod gry, logika itp - napisałem własnoręcznie. Gdzie się jednak da korzystam z kupnych pluginów i assetów. Jeśli ktoś poświęcił rok na napisanie pluginu który realizuje jedno zadania, ja tego nie zrobię lepiej w 2 tygodnie. A czasu mi szkoda, wolę robić grę. Tak więc kupowałem głównie post-effects (rozmycie, kolorki, vinieta itp), i particle. Jeszcze do tego wtyczka do animacji DOTween, robi robotę. No i do wsadzania dzwiekow