Jedno to jakość sprzedawanych produktów, drugie zachowania zarówno sprzedającego, ale i nagrywającego. Widać, że zegarmistrz to starszy, znerwicowany człowiek, to jaki sens ma dalsze udzieranie się z nim, prowokowanie zachowaniami, pytaniami: Czy pan jest chory psychicznie? Filmik nie jest jednoznaczny w ocenie.
Uszkodzeń mechanicznych nie uznają za gwarancyjne w wielu droższych produktach. Niszczy się, nauczka kup droższy, gdzie indziej, może markowy, a będzie dłużej.
No, ale moment. Pytasz się, dlaczego założył taki pasek - czy Ty go przypadkiem sam nie wybrałeś? Nagrywanie nie jest od początku rozmowy, zaraz się okaże, że facet dwie godziny chciał zgłosić reklamację i był upierdliwy. Powinien przyjąć to na reklamację i wystawić świstek - czas oczekiwania na odpowiedź 30 dni, zwrot/wymiana po uznaniu reklamacji. Może źle był użytkowany pasek ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (5)
najlepsze
http://www.wykop.pl/link/3638461/reklamacja-u-zegarmistrza/
http://www.wykop.pl/link/3638363/bardzo-kulturalny-zegarmistrz/
Widać, że zegarmistrz to starszy, znerwicowany człowiek, to jaki sens ma dalsze udzieranie się z nim, prowokowanie zachowaniami, pytaniami: Czy pan jest chory psychicznie? Filmik nie jest jednoznaczny w ocenie.
Uszkodzeń mechanicznych nie uznają za gwarancyjne w wielu droższych produktach. Niszczy się, nauczka kup droższy, gdzie indziej, może markowy, a będzie dłużej.